بازتاب یاری کشتی گیران به مردم کم برخوردار در صفحه مجازی شورای کشتی آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، فیلم یاری کشتی گیران به مردم کمتر برخوردار شهر تهران و خبر این یاری در صفحه مجازی شورای کشتی آسیا بازتاب داشت.

بازتاب یاری کشتی گیران به مردم کم برخوردار در صفحه مجازی شورای کشتی آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در روز هایی که همه دنیا درگیر بیماری کرونا شده، کمیل قاسمی دارنده مدال های طلا و نقره المپیک و نقره دنیا، حسن رحیمی دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان دنیا، هادی حبیبی و مهدی برائتی با همراهی چند تن از هنرمندان ازجمله پرویز پرستویی با همکاری موسسه فرهنگی هنری خیریه خادمین علی بن ابی طالب نسبت به توزیع اقلام غذایی و مواد ضدعفونی نماینده در میان زنان سرپرست خانوار سطح شهر تهران اقدام نموده اند.

صفحه شورای کشتی آسیا با انتشار فیلمی از کوشش کشتی گیران برای یاری به مردم برای مقابله با ویروس کرونا نوشت: آن ها باید در خانه بمانند، اما به دنبال یاری به مردمی هستند که درآمد کمی دارند و در خانه مانده اند.

کشتی گیران معروف ایران کمیل قاسمی، حسن رحیمی، رسول خادم، مهدی برائتی و هادی حبیبی در تهران فعال هستند و به مردم یاری می نمایند تا ویروس کرونا را شکست دهند. آن ها بسته های مواد غذایی را آماده می نمایند و به خانواده های نیازمند می دهند.

لازم بذکر است مردم طی چند روز اخیر حدود یک میلیارد و صد و هفتاد و شش میلیون تومان برای این حرکت خیرخواهانه به موسسه خادمین علی ابن ابیطالب یاری نموده اند.

parmisfun.ir: مجله پارمیسفان | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

pbmusic.ir: نوای پرنده پارسی | مجله خبری، ورزشی و مسافرتی پارسی

quiz1.ir: مجله آزمون اول، مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 82141

به "بازتاب یاری کشتی گیران به مردم کم برخوردار در صفحه مجازی شورای کشتی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب یاری کشتی گیران به مردم کم برخوردار در صفحه مجازی شورای کشتی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید