بازتاب حضور سعید عزت اللهی در تیم اوپن بلژیک

به گزارش مجله سرگرمی، انتقال قرضی هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان به تیم اوپن بلژیک در رسانه های مختلف این کشور بازتاب داشته است.

بازتاب حضور سعید عزت اللهی در تیم اوپن بلژیک

به گزارش سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته به صورت قرضی از تیم روستوف روسیه به اوپن بلژیک پیوست. این انتقال بازتاب زیادی بین رسانه های این کشور داشت.

اکثر رسانه های بلژیک از جمله رادیو آرتی بی اف، لاونیر، ولفوت، سودینفو و فوتبال کرانت با انتشار خبر انتقال هافبک ملی پوش کشورمان به اوپن ضمن معرفی مختصر این بازیکن جوان کشورمان اظهارات تمجیدآمیز مدیرکل این تیم درباره عزت اللهی را نیز درج کردند.

کریستوف هنکل درباره هافبک ایرانی تیمش به وب سایت این باشگاه گفت: سعید ععزت اللهی استعداد و توانایی خود را در لیگ برتر روسیه و تیم ملی ایران ثابت نموده است.

وی اضافه کرد: من اطمینان دارم که سعید عزت اللهی یک تقویت کننده واقعی برای تیم ما خواهد بود و به ما یاری می نماید تا در این فصل لیگ خوب بازی کنیم. ما به سعید خوشامد می گوییم و برای او آرزوی پیروزیت می کنیم.

سایت رادیو آرتی بی اف بلژیک نوشت: اوپن سعید عزت الهی هافبک 22 ساله ایرانی را به صورت قرضی جذب نموده است. عزت اللهی که 28 بار برای تیم ملی کشورش بازی نموده توسط باشگاه دسته اولی روستوف روسیه، برای فصل 2019-2020 قرض داده شده است.

این سایت در ادامه به معرفی خرید خرید اوپن پرداخت و نوشت، سعید عزت الهی کار خود را از سال 2012 در باشگاه ایرانی ملوان انزلی شروع کرد. بعد از حضور در تیم زیر 19 سال های اتلتیکو مادرید، این بازیکن میانی در سال 2015 به روستوف پیوست شد بدون اینکه پیروز به تحمیل خود به ترکیب تیم گردد.

با این حال، وی به صورت بازیکن قرضی در امکار پرم و آنژی 36 بازی در لیگ برتر روسیه و 6 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است. همچنین در جام جهانی 2018 روسیه، عزت اللهی در مرحله گروهی برابر اسپانیا و مقابل پرتغال دو بازی انجام داد.

سایت فوتبال کرانت هم ضمن معرفی خرید جدید اوپن نوشت: اوپن خود را با خرید عزت اللهی تقویت نموده است.

euroro.ir: تور اروپا ارزان قیمت، تور ایتالیا، تور فرانسه، تور اسپانیا

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

foroshgahak.ir: فروشگاه کوچک | مجله آموزشی سیستم های مدیریت فروش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41031

به "بازتاب حضور سعید عزت اللهی در تیم اوپن بلژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب حضور سعید عزت اللهی در تیم اوپن بلژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید