بارش برف و باران در جاده های 22 استان کشور

به گزارش مجله سرگرمی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس هدایت و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از بارش برف و باران در جاده های 22 استان کشور اطلاع داد.

بارش برف و باران در جاده های 22 استان کشور

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ احمد شیرانی در تبادل نظر با ایسنا درباره آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور گفت: گزارش های دریافتی و نیز رصد صورت گرفته در مراکز کنترل ترافیک حاکی از آن است که در حال حاضر ترافیک در مقاطعی از محدوده سعیدآباد در آزدراه پردیس - تهران پرحجم است. همچنین تراکم تردد در آزدراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل گلشهر تا پل فردیس و آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر نیز بالاست اما منجر به ایجاد ترافیک سنگین یا گره ترافیکی نشده و رفت و آمد به شکل روان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در دیگر جاده های کشور مشکل ترافیکی وجود ندارد، درباره شرایط جوی جاده ها نیز گفت: برابر گزارش های بعضی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، مازندران، چهارمحال و بختیاری و کردستان دارای بارش برف و باران است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین در بعضی از محورهای استان های اصفهان، ایلام، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و گیلان نیز بارش باران گزارش شده است.

شیرانی به رانندگان توصیه کرد که ضمن همراه داشتن تجهیزات و زنجیر چرخ، حتما در شرایط بارندگی فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه را رعایت نمایند. همچنین شهروندان نیز تا جای ممکن از انجام سفرهای غیرضروری خودداری نمایند.

armeniaro.ir: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان

anasi.ir: آناسی | مجله خانه و خانواده، راهنمای سبک زندگی و آشپزی

azatweb.ir: مجله آزات وب | مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 138634

به "بارش برف و باران در جاده های 22 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در جاده های 22 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید