اولین دوره مسابقات مینی فوتبال کشور در تبریز استارت خورد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگار مهر، رشته ورزشی مینی فوتبال از دو ماه قبل به صورت رسمی فعالیت خود را زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی کشور شروع نموده و کمیته مینی فوتبال آذربایجان شرقی نیز زیر نظر هیأت ورزش های همگانی استان یک ماه قبل تشکیل شده است.

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال کشور در تبریز استارت خورد

مسئول کمیته مینی فوتبال آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار مهر در رابطه با این مسابقات گفت: با توجه به اینکه تبریز شهر اولین ها نام دارد در این مورد نیز پیش قدم شد و اولین دوره مسابقات مینی فوتبال در سطح کشور به صورت چهار جانبه و با توجه به چارچوب و آئین نامه ابلاغ شده از سوی فدراسیون ظهر امروز در تبریز برگزار گردید.

سیروس عباس زاده در رابطه با ماهیت این رشته ورزشی ادامه داد: مسابقات دنیای مینی فوتبال هر دو سال یکبار به صورت جام دنیای برگزار می گردد و ایران نیز برای اولین بار قصد شرکت در مسابقات دنیای 2021 را دارد.

وی اضافه نمود: قطعاً پتانسیل کشورمان در این رشته ورزشی بسیار بالا می باشد و این موضوع را تیم ملی فوتسال کشورمان در دنیا به خوبی اثبات کرده و نشان داده است که کشور ما در سطح آسیا و حتی دنیا حرفی برای گفتن دارد.

عباس زاده اضافه نمود: سعی مان بر این خواهد بود تا مینی فوتبال آذربایجان شرقی در تمام مسابقات کشوری حضور یابد و این ورزش را در شأن استان آذربایجان شرقی مطرح کرده و بتوانیم استعدادهای خوبی را در این زمینه به جامعه فوتبال کشور معرفی نمائیم.

رئیس هیأت ورزش های همگانی آذربایجان شرقی نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از پایدارترین راه های جلوگیری از مفاسد، انحرافات و ناهنجاری های رفتاری و سالم سازی زندگی اجتماعی توسعه ورزش و همگانی کردن آن است، اظهار کرد: توسعه ورزش و تربیت بدنی اقدامی اساسی برای تأمین و تربیت نیروی انسانی سالم و تندرست یک وظیفه ملی است و باید به این موضوع توجه نمائیم که عمومی سازی ورزش زیربنای سالم سازی انسان و جامعه می باشد.

رسول صادقی با اشاره برگزاری اولین دوره مسابقات مینی فوتبال در تبریز اضافه نمود: مینی فوتبال در واقع همان بازی فوتبالی است که در محلات و کوچه ها بازی می گردد اما این بار در قالبی سازمان یافته، رسمی و با پتانسیل ارتقا ورزشکاران و حضور در صحنه های ملی و دنیای که امیدواریم با این آغاز بتوانیم از درون این ورزش همگانی، ورزشکاران با استعداد استان را در راستا قهرمانی این رشته ورزشی پرطرفدار ساماندهی نمائیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 139139

به "اولین دوره مسابقات مینی فوتبال کشور در تبریز استارت خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دوره مسابقات مینی فوتبال کشور در تبریز استارت خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید