انتقاد ستاره سیتی از سلطه بایرن مونیخ بر آلمان خبرنگاران

به گزارش مجله سرگرمی، ایلکای گوندوغان معتقد است بوندسلیگا به زودی جذابیت خود را از دست خواهد داد.

انتقاد ستاره سیتی از سلطه بایرن مونیخ بر آلمان خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تقریبا در یک دهه اخیر بایرن مونیخ قدرت اول بوندسلیگا و فوتبال آلمان بوده و بالاتر از تیم هایی چون لایپزیش و دورتموند اغلب جام های قهرمانی را از آن خود نموده است. ایلکای گوندوغان که خود از دورتموند راهی منچسترسیتی شد، ابراز امیدواری کرد در آینده دیگر مدعیان بتوانند در رقابت های بوندسلیگا برابر این قدرت دیرینه قد علم بنمایند، وگرنه فوتبال آلمان جذابیت خود را از دست خواهد داد.

ایلکای گوندوغان در خصوص شرایط سال های اخیر بوندسلیگا گفت: اگر باشگاه بایرن مونیخ در چند سال آینده به سلطه خود در این رقابت ها و افزایش فاصله با دیگر تیم های جدول همچنان ادامه دهد، می توان تصور کرد که متاسفانه این برای مخاطبان بین المللی جذابیت و اهمیت کمتری خواهد داشت. ای کاش تیم هایی دورتموند یا لایپزیش حداقل در میان مدت بتوانند با بایرن مونیخ برای کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا رقابت نمایند.

من فکر می کنم اینجا در انگلیس، لیگ برتر از کیفیت بیشتری برخوردار است. نه تنها در رده های بالای جدول، بلکه بیش از همه در وسط جدول و به خصوص تیم هایی که در اروپا بازی نمی نمایند. تیم های برتر نیز با در اختیار داشتن بهترین مربیان دنیا برای مدت طولانی شرایط خوب خود را حفط می نمایند.

pbmusic.ir: نوای پرنده پارسی | مجله موسیقی و هنری

balio.ir: بالیو | مجله گردشگری و مسافرتی

etre-yas.ir: مجله عطر یاس، محلی برای همفکری استارتاپی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 138800

به "انتقاد ستاره سیتی از سلطه بایرن مونیخ بر آلمان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد ستاره سیتی از سلطه بایرن مونیخ بر آلمان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید