انتظار ها برای دریافت اندروید 11 طولانی تر خواهد شد

به گزارش مجله سرگرمی، به نظر می رسد ویروس کرونا نقشه راه اندرویدی ها را به طور کامل به هم ریخته است تا جایی که تاریخ ورود اندروید 11 نیز به تاخیر خواهد افتاد.

انتظار ها برای دریافت اندروید 11 طولانی تر خواهد شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، رویداد اصلی گوگل I. / O. در تاریخ 12 و 14 می به دلیل کرونا به طور کامل لغو شد. رویداد آنلاین ابتدا به تاریخ 1 ژوئن برابر با 12 خرداد ماه و سپس به سوم ژوئن برابر با چهاردهم خرداد ماه موکول شد. اکنون خبر رسیده این تاریخ باز هم به تعویق خواهد افتاد.

بیشتر بدانید:

چرا 14 خرداد روز مهمی برای کاربران اندرویدی است؟

گوشی نوکیا 5.1 پلاس اندروید 10 را دریافت کرد

اندرویدی ها واتس اپ را به روزرسانی کنید

این روز ها بسیاری از کاربران اندرویدی برای دریافت نسخه جدید اندروید هیجان زده اند، اما اطلاعات بد این است که فعلا خبری از اندروید جدید نخواهد بود. حساب رسمی توییتر توسعه دهندگان اندروید، این خبر را به همراه یک اشاره کاملاً منطقی درباره آنچه احتمالاً باعث ایجاد انگیزه در تصمیم گیری شده بود، بیان کرد.

به هر حال امیدواریم تأخیر های ادامه یافته پیامد دیگری برای خود اندروید 11 نداشته باشد. ما در حال حاضر یک ایده کلی در خصوص بعضی از ویژگی های جدید داریم که احتمالا باید در سیستم عامل انتظار داشته باشیم. با این وجود، بسیاری از بیت های مهم دیگر، مانند پشتیبانی به روزرسانی غیر اجباری، کمتر مورد بحث قرار گرفته و در رمز و راز است.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 92974

به "انتظار ها برای دریافت اندروید 11 طولانی تر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار ها برای دریافت اندروید 11 طولانی تر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید