انتخابی یورو 2020، اسپانیا در شب رکوردشکنی راموس در آخرین ثانیه ها پیروزی را از دست داد، ایتالیا برد و صعود کرد

به گزارش مجله سرگرمی، در شب صعود ایتالیا به رقابت های یورو 2020، اسپانیا در آخرین ثانیه ها رجحان اش را از دست داد.

انتخابی یورو 2020، اسپانیا در شب رکوردشکنی راموس در آخرین ثانیه ها پیروزی را از دست داد، ایتالیا برد و صعود کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مرحله انتخابی رقابت های یورو 2020، تیم ملی اسپانیا در آخرین ثانیه ها پیروزی را از دست داد و ایتالیا با یک پیروزیدیگر صعودش به مرحله اصلی یورو 2020 را قطعی کرد.

براساس این گزارش، در گروه دهم، ایتالیا با دو گل جورجینیو در دقیقه 63 و برناردسکی در دقیقه 78 در خانه خود 2 بر صفر از سد یونان گذشت. در این گروه بازی لیختن اشتاین و ارمنستان با تساوی یک - یک پایان یافت. در جدول گروه دهم، ایتالیا 21 امتیازی شد و صعودش را به یورو 2020 قطعی کرد.

در گروه ششم، اسپانیا با تنها گل سائول در دقیقه 47 در خانه نروژ تا آستانه پیروزی پیش رفت، اما اشتباه کپا، سنگربان اسپانیا منجر به اعلام پنالتی برای نروژ شد و کینگ با گل کردن پنالتی در سومین دقیقه وقت های تلف شده، فزونی را از اسپانیا گرفت و تساوی یک - یک را رقم زد.

کاپیتان سرخیو راموس با حضور در این بازی، صدوشصت وهشتمین بازی ملی خود را انجام داد و با پشت سر گذاشتن ایکر کاسیاس به رکورددار بازی ملی در تاریخ فوتبال اسپانیا تبدیل شد. در گروه ششم مسابقات انتخابی یورو 2020، سوئد هم با چهار گل در خانه مالت به پیروزی رسید.

در این گروه اسپانیای 19 امتیازی بالاتر از سوئد 14 و رومانی 13 امتیازی صدرنشین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44869

به "انتخابی یورو 2020، اسپانیا در شب رکوردشکنی راموس در آخرین ثانیه ها پیروزی را از دست داد، ایتالیا برد و صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابی یورو 2020، اسپانیا در شب رکوردشکنی راموس در آخرین ثانیه ها پیروزی را از دست داد، ایتالیا برد و صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید