امری: می دانیم که چه کار سختی در پیش داریم، اوزیل همان طوری بازی کرد که ما می خواستیم

به گزارش مجله سرگرمی، اونای امری، سرمربی توپچی های لندن می گوید تیمش کار سختی در مقطع پایانی فصل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد.

امری: می دانیم که چه کار سختی در پیش داریم، اوزیل همان طوری بازی کرد که ما می خواستیم

به گزارش خبرنگاران، اونای امری که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی ودوم لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی به لطف گلزنی آرون رمزی و لاکازت با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود، نیوکاسل را از پیش رو برداشتند و به رده سوم جدول رده بندی صعود کردند، در تمجید از زننده گل اول تیمش که در سرانجام فصل جاری به یوونتوس ملحق خواهد شد، گفت: من فکر می کنم آرون رمزی خرسند است، او به ما یاری می نماید و بازی فوق العاده ای از خود ارائه می دهد و این همان چیزی که ما به آن احتیاج داریم.

وی اضافه نمود: انرژی هر بازیکن برای ما خیلی مهم است و رمزی دقیقاً باانرژی بازی می نماید. آرون کیفیت بازی و انرژی خود را به تیم منتقل می نماید. هم ما و هم رمزی می دانستیم که در چه مقطع مهمی از فصل هستیم و احتیاج به تمامی بازیکنان مان برای تأثیرگذاری داریم.

سرمربی اسپانیایی آرسنال اما به شاگردانش هشدار داد که کار آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تمام نشده است و در این باره گفت: ما در جدول خودمان را بالا کشیدیم، اما می دانیم که چه کار سختی در پیش داریم. تاتنهام، منچستریونایتد و چلسی نیز بازی های زیادی را در مقطع سرانجامی فصل خواهند برد و ما نیز احتیاج به کسب پیروزی در بازی های باقیمانده مان داریم.

اونای امری گفت: ما باید با ثبات به کارمان ادامه بدهیم و با همین ذهنیت پیش برویم. به هرحال این چالشی بزرگ برای ماست و باید به پیشروی خودمان با همین روش ادامه بدهیم.

وی در سرانجام در تمجید از هافبک آلمانی اش هم گفت: مسعوت اوزیل همان طوری بازی کرد که ما می خواستیم. او سخت کوشش کرد و کیفیت بازی خود را به تیم تزریق کرد.

8sharj.ir: تور رم: گردش در اروپای باستانی

parisro.ir: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17928

به "امری: می دانیم که چه کار سختی در پیش داریم، اوزیل همان طوری بازی کرد که ما می خواستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری: می دانیم که چه کار سختی در پیش داریم، اوزیل همان طوری بازی کرد که ما می خواستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید