افتتاح حساب با اپلیکیشن گردش پی و تحویل رایگان

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- با استفاده از قابلیت های اپلیکیشن گردش پی و ورود به بخش شباهنگ بانک گردشگری، می توانید در چند ثانیه نسبت به افتتاح حساب غیرحضوری(آنلاین) اقدام کنید.

افتتاح حساب با اپلیکیشن گردش پی و تحویل رایگان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، گردش پی، اپلیکیشنی هوشمند است که بواسطه شباهنگ بانک گردشگری، امکان احراز هویت و افتتاح سپرده کاملا آنلاین در بانک گردشگری را بدون حضور در شعبه ، در کمترین زمان برای شما فراهم می نماید.

شما می توانید پس از نصب اپلیکیشن گردش پی با ورود به بخش شباهنگ پس از احراز هویت ، سپرده مورد نظر خود را ایجاد کنید . همچنین امکان درخواست صدور کارت و کاربری اینترنت بانک و موبایل بانک برای شما فراهم بوده و کارت و کاربری های مذکور پس از احراز هویت ، در محل اعلامی شما به صورت رایگان تحویل می گردد.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، از زمان اجرایی شدن گشایش حساب غیرحضوری این بانک، شمار زیادی از مردم و همچنین طرفداران پرسپولیس پیروز به ثبت نام شدند که استعلام بسیاری از آنان پیروزیت آمیز بوده است.

موارد ثبت شده شامل مشتریان جدید، حساب هواداری، حساب کوتاه مدت، حساب قرض الحسنه، درخواست صدور کارت، درخواست اینترنت بانک و همچنین درخواست اینترنت موبایل بانک بوده است.

با توجه به استقبال مردم از خدمت جدید بانک گردشگری، متقاضیان در استان های کشور می توانند با دانلود کردن اپلیکیشن مذکور در نزدیکترین شهر یا استان به محل سکونت خود نسبت به افتتاح حساب آنلاین اقدام نمایند.

این گزارش حاکیست: همچنین می توان به طور مستقیم به وسیله آدرس shabahang.tourism-bank.com نسبت به افتتاح حساب آنلاین اقدام کرد.

گردش پی، اپلیکیشنی رایگان است که امکان استفاده از خدمات بانکی و پرداختی را برای همه کاربران فراهم نموده و امکان افتتاح حساب آنلاین در بانک و نسخه وب اپلیکیشن برای تمامی گوشی های هوشمند و IOS ، به صورت غیر حضوری را فراهم نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 145914

به "افتتاح حساب با اپلیکیشن گردش پی و تحویل رایگان" امتیاز دهید

6 کاربر به "افتتاح حساب با اپلیکیشن گردش پی و تحویل رایگان" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح حساب با اپلیکیشن گردش پی و تحویل رایگان"

1 دیدگاه

Alireza mahdi 9 تیر 1400

خیلی عالیه این طرح ایشالا که سریع انجام بشه

پاسخ به Alireza mahdi
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید