اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره دو نامه ارسالی از فیفا

به گزارش مجله سرگرمی، در روزهای گذشته دو نامه از فیفا در ارتباط با پرسپولیس به باشگاه و فدراسیون فوتبال ایران رسیده است.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره دو نامه ارسالی از فیفا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از سایت باشگاه پرسپولیس، در روزهای گذشته دو نامه از فیفا در ارتباط با پرسپولیس به باشگاه و فدراسیون فوتبال ایران رسیده است.

در این ارتباط به اطلاع طرفداران پرسپولیس و رسانه های محترم می رساند؛ کمیته انضباطی فیفا در نامه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام نموده که نامه ها و مستندات ارسالی دو طرف را دریافت و آنالیز نموده است و ادامه اقدامات باشگاه در انجام پرداخت ها را از طلبکار جویا خواهد شد.

در این نامه آمده که وکیل طلبکاران در نامه ای به تاریخ ششم آگوست اعلام نموده است که دریافتی هایی داشته اند ولی هنوز تا اجرای کامل حکم فاصله وجود دارد. همچنین با اشاره به نامه و مستندات دریافتی از پرسپولیس به تاریخ پنجم آگوست، در این نامه آمده است که با توجه به این موارد به نظر می رسد که باشگاه پرسپولیس به دنبال اجرای رای صادره از سوی فیفا به تاریخ 26 فوریه و انجام تعهدات خود است و فیفا این موضوع را تا خاتمه پیگیری می نماید.

همچنین کمیته حسابداری فیفا در پاسخ به درخواست پرسپولیس و نامه فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به فدراسیون، در خصوص نامه نگاری باشگاه برای پرداخت مطالبات زلاتکو و ایگور از محل دارایی های خود نزد فیفا، بیان کرد: فیفا با توجه به شرایط موجود در زمینه این پرداخت ها از باشگاه های ایرانی حمایت می نماید. در این نامه تاکید شد، این پرداخت ها با توجه به ماهیتی که دارد زمان بر است.

باشگاه پرسپولیس این نامه را هم برای کمیته انضباطی فیفا ارسال خواهد نمود تا معین گردد بعد از طی شدن فرایند اداری در فیفا مطالبات این دو مربی را پرداخت خواهد نمود.

خاتمهی پیام4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 110676

به "اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره دو نامه ارسالی از فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره دو نامه ارسالی از فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید