اسپالتی: نباید از ناینگولان استفاده می کردم، نگران شل بازی کردن بارسلونا مقابل تاتنهام نیستم

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - لوچانو اسپالتی از اینکه در بازی مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان از راجا ناینگولان استفاده نموده پشیمان است.

اسپالتی: نباید از ناینگولان استفاده می کردم، نگران شل بازی کردن بارسلونا مقابل تاتنهام نیستم

به گزارش خبرنگاران ، لوچانو اسپالتی سرمربی اینتر پس از باخت یک بر صفر تیمش در خانه تاتنهام در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که باعث سخت شدن کار نراتزوری به مرحله بعد شد، به خبرنگاران گفت: به جز چند لحظه از بازی، ما تا حد زیادی کاری که می بایست انجام می دادیم را انجام دادیم. ما از نتیجه بسیار ناراحتیم. حالا باید ببینیم که در بازی بعدی چه اتفاقی رخ می دهد. من فکر می کنم که بازی ما داشت بهتر می شد اما ما از بسیاری از موقعیت های گلزنی مان استفاده نکردیم. بعد به خاطر یک لحظه از دست دادن تمرکزمان گل خوردیم. تاتنهام تیمی با قدرت بدنی بالاست و در تمام طول بازی ما را تحت فشار قرار داد.

اسپالتی درباره بازی ضعیف راجا ناینگولان که بین دو نیمه جای خود را به بورخا والرو داد هم تأکید کرد: من بعید می دانم که او مقابل رم بازی کند چون او یک بار دیگر از ناحیه قوزک احساس درد می نماید و یک مشکل عضلانی هم دارد. به خاطر آسیب دیدگی اش هم مجبور بود طوری بدود که به قوزک پایش فشار نیاید. من باید زودتر می فهمیدم که او مشکل دارد و تعویض مان را زودتر انجام می دادم. او داشت می لنگید. مصدومیت او یکی از تعویض های ما را هم سوزاند. با این حال ما با او و پزشکان صحبت کردیم و همه چیز روبه راه به نظر می رسید.

اینتر برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نه تنها در آخرین بازی خود باید پی اس وی آیندهوون را شکست دهد بلکه امیدوار باشد که تاتنهام در خانه بارسلونا متوقف گردد. این در حالیست که بارسلونا در 5 سال اخیر در بازی های خانگی اش در لیگ قهرمانان اروپا بازنده نبوده است.

اسپالتی با اشاره به این موضوع عنوان نمود: به مغز من خطور نمی نماید که بازیکنانی مانند پیکه، مسی و لوئیس سوارس بخواهند در بازی شان مقابل تاتنهام بازی را شل بگیرند یا برای شان مهم نباشد که در خانه ببازند. این مسئله مرا نگران نمی نماید.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7299

به "اسپالتی: نباید از ناینگولان استفاده می کردم، نگران شل بازی کردن بارسلونا مقابل تاتنهام نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: نباید از ناینگولان استفاده می کردم، نگران شل بازی کردن بارسلونا مقابل تاتنهام نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید