استیلی: کراکان با نظر کرانچار به کادر اضافه شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر تیم ملی فوتبال امید از حضور مربی بدنساز جدید این تیم به درخواست سرمربی در کنار سایر اعضای کادر فنی اطلاع داد.

استیلی: کراکان با نظر کرانچار به کادر اضافه شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایوان کراکان مربی بدنساز تیم امید از روز شنبه در تمرینات این تیم حضور یافت.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید با بیان این خبر، گفت: آقای کرانچار پیش از این درخواست خودشان برای حضور یک مربی بدنساز را در کادر فنی اعلام نموده بودند. بر همین اساس طبق درخواست سرمربی اقدامات لازم در این خصوص انجام شد و آقای ایوان کراکان با نظر سرمربی و به درخواست ایشان از روز گذشته در تمرینات ما حاضر شدند.

مدیر تیم ملی فوتبال امید اضافه نمود: طبیعتا در مقاطع و اردوهای کوتاه مدتی که برگزار می گردد امکان انجام تمرینات بدنسازی نیست و ما در بعضی مواقع نیازی به حضور مربی بدنساز نداشتیم اما طبق درخواست و برنامه سرمربی در اردوی فعلی تیم امید برنامه های بدنسازی انجام می گردد و به همین منظور مقدمات حضور آقای کراکان فراهم شد که ایشان هم به جمع اعضای کادر فنی اضافه شدند.

به گزارش خبرنگاران، تمرینات تیم ملی فوتبال امید روز یکشنبه نیز مطابق روزهای گذشته در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مرکز ملی فوتبال ایران دنبال خواهد شد. تمرین نوبت صبح از ساعت یازده شروع می گردد و تمرین بعد از ظهر که ساعت 18 شروع خواهد شد به برنامه های بدنسازی و کار با وزنه اختصاص دارد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9676

به "استیلی: کراکان با نظر کرانچار به کادر اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: کراکان با نظر کرانچار به کادر اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید