استقلال هدیه الوحده را پس نزند، پرسپولیس صعود را به اما و اگر نکشاند

به گزارش مجله سرگرمی، پیشکسوت سرخابی گفت: پرسپولیس نباید صعودش را به اما و اگر بکشاند و استقلال هم هدیه ای را که الوحده داده پس نزند.

استقلال هدیه الوحده را پس نزند، پرسپولیس صعود را به اما و اگر نکشاند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی برای تمامی تیم های راه یافته به مرحله گروهی از سر گرفته خواهد شد که تیم های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند. این تیم ها با شرایط متفاوتی به مصاف حریفان خواهند رفت و در میان آن ها سپاهان بیش از سایرین توانسته امتیاز جذب کند.

فرزاد آشوبی در خصوص ملاقاتهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اظهار کرد: پرسپولیس با دو بازی که انجام داده و تک امتیازی کسب نموده به مصاف التعاون عربستان می رود. تیمی که 6 امتیاز از دو بازی نخست خود به دست آورده است. قطعاً دو ملاقاتی که سرخ پوشان ایران مقابل التعاون دارند، نقش معین نماینده ای در سرنوشت این تیم خواهد داشت.

وی ادامه داد: شاگردان یحیی گل محمدی اگر بتوانند در مقابل نماینده عربستانی دست پر از زمین خارج شوند و از دو بازی پیش رو حداکثر امتیاز را کسب نمایند، امیدشان برای صعود به مرحله بعد به شدت افزایش خواهد یافت؛ اما اگر نتایج به گونه ای رقم بخورد که به سود پرسپولیس نباشد، قطعاً صعود به مرحله بعد به اما و اگر کشیده می گردد. امیدوارم قهرمان چهار فصل اخیر فوتبال ایران بتواند مجوز صعود به مرحله حذفی را به دست آورد.

پیشکسوت سرخابی در خصوص شرایط استقلال اعلام نمود: با توجه به کنار رفتن الوحده امارات احتمال موفقیت استقلال افزایش یافته است. الشرطه عراق تیم خوبی نشان نداده و کیفیت استقلال مناسب تر است. البته دو ملاقاتی که الشرطه با الاهلی عربستان دارد در سرنوشت صعود آبی پوشان به شدت اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: به نظرم شاگردان مجید نامجومطلق باید منتظر بمانند تا نتایج دو ملاقات الشرطه و الاهلی معین گردد. در آن موقع است که استقلال برای صعود به مرحله حذفی بهتر می تواند شرایط را ارزیابی کند. فراموش نکنیم انصراف الوحده هدیه بزرگی بود که به تیم استقلال داده شد و امیدوارم پس زده نگردد. نماینده ایران باید بتواند نهایت استفاده را از این فرصت ببرد.

آشوبی درباره شرایط سپاهان برای صعود به مرحله حذفی تأکید کرد: شرایط سپاهان به پرسپولیس بسیار نزدیک است. دو ملاقات مهم با یکی دیگر از نمایندگان عربستان پیش رو دارد. زردپوشان ایران باید در مصاف با النصر به یک پیروزی و یک تساوی دست یابند تا بتوانند بالاتر از این تیم در جدول قرار بگیرند و در دو بازی آخر خود مقابل العین امارات و السد قطر با کسب امتیازات مناسب به مرحله بعدی صعود نمایند.

وی در خصوص بازی های شهر خودرو در مصاف با حریفان آسیایی گفت: سخت ترین شرایط را در میان نمایندگان ایران شهر خودرو دارد. این تیم با توجه به حضور نمایندگان قدرتمندی چون الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان تنها شانسی که دارد، این است که در 4 ملاقات به جامانده به دنبال کسب تجربه بیشتر باشد. شاگردان سید مهدی رحمتی حتی اگر هر چهار بازی بعدی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند، حداکثر 12 امتیاز می گیرند؛ ولی این امتیازات می تواند تضمین نماینده سود این تیم نباشد. البته نمایشی که از شهر خودرو دیده ایم، بیانگر پیروزی این تیم در چهار بازی بعدی اش نیست.

آشوبی اعلام نمود: به نظرم تنها حُسنی که تعطیلی بیش از 6 ماهه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان کشورمان داشته تعطیلی لیگ های عربی بوده تا در سطح بهتری باشند. تیم های ایرانی در رقابت های لیگ و جام حذفی بازی های بیشتری از رقبایشان انجام دادند و برای همین آمادگی نسبتاً بیشتری برای حضور در لیگ قهرمانان دارند.

4048/پ

شهر وبلاگ: شهر وبلاگ، یک شهر پر از وبلاگ های جالب و خواندنی

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد را بیشتر بشناسید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109993

به "استقلال هدیه الوحده را پس نزند، پرسپولیس صعود را به اما و اگر نکشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال هدیه الوحده را پس نزند، پرسپولیس صعود را به اما و اگر نکشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید