استراماچونی بلیت برگشت به رم را کنسل کرد، استقلال از شر دی مارتزیو خلاص شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگارانی که در میکسدزون در انتظار تبادل نظر با سرمربی ایتالیایی بودند، او را دیدند که شادمان و خندان و با حالتی طنزآمیز از مقابل آنها می گذرد و صحبت نکردن خود را با علامت زیپ توجیه می نماید؛ این خوش خرامی را مقایسه کنید با اولین کنفرانس جنجالی مربی ایتالیایی در تبریز و حدس ها درباره او.

استراماچونی بلیت برگشت به رم را کنسل کرد، استقلال از شر دی مارتزیو خلاص شد

مقایسه موقعیت امروز با پنجشنبه شبی که آندره آ استراماچونی قصد داشت در زمان تعطیلی کوتاه فیفا دی قبلی سه روز به ایتالیا برود برای طرفداران استقلال قوت قلب است.

به گزارش ورزش سه، مدیر روابط عمومی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره مرخصی سرمربی ایتالیایی تیم می گوید: آقای استراماچونی در ایران خواهند ماند. اگرچه تمرین آبی ها با اعلام فهرست تیم ملی چند روزی تعطیل خواهد بود. امروز آندره آ از CIP استادیوم آزادی شاهد کوشش تیمش برای پیروزی مقابل حریف سختکوشی بود که مربی اش در صورت شکست شغلش را از دست می داد.

بازی برای استقلال خوب آغاز شد و بعد از لرزیدن تیر دروازه گل گهر در دقیقه سه، میلیچ مدافع چپ سانتر وریا را خوش اقبالانه به گل اول تیمش تبدیل کرد. بعد از این، گل گهر بازگشت سریعی به میدان داشت و با یک پنالتی جنجالی بازی را به تساوی کشاند. اما در نیمه دوم و پس از آغاز مجدد بازی استقلال با گلی زودهنگام برای دومین بار از حریف پیش افتاد و این بار با بستن در بازی، سه امتیاز اول لیگ را در استادیوم خالی گرفت. البته این بردی بود که در سایه اشتباهات شدید داوری به یاد طرفداران خواهد آمد.

خبرنگارانی که در میکسدزون در انتظار مصاحبه با سرمربی ایتالیایی بودند، او را دیدند که شادمان و خندان و با حالتی طنزآمیز از مقابل آنها می گذرد و صحبت نکردن خود را با علامت زیپ توجیه می نماید؛ این خوش خرامی را مقایسه کنید با اولین کنفرانس جنجالی مربی ایتالیایی در تبریز و حدس ها درباره او. فصل برای استراماچونی به شکلی عجیب آغاز شده، او تا قبل از هفته سوم لیگ برتر به هیچ عنوان از وضعیت امکانات این تیم و البته نحوه یارگیری باشگاه راضی نبود و هر روز شایعاتی به راه می افتاد که این مربی ایتالیایی اولین باری که از تهران خارج گردد دیگر برنخواهد گشت. این چیزی نبود که خودش آن را مطرح کند اما هر روز روزنامه های ایتالیایی صحبت از جدایی او می کردند و استقلال را با بحران تازه روبرو می کردند.

او فصل را خوب آغاز نکرد و از طرف دیگر به جز دیاباته آبی ها تا آغاز فصل بازیکن خارجی دیگری جذب نکردند و میلیچ هم خیلی دیرتر از سایرین به تمرین این تیم اضافه شد، کار به جایی رسید که استراماچونی نه در خط دفاع و نه در حمله بازیکنان کافی در اختیار نداشت و همین موضوع او را وسوسه نموده بود که از سمت خود استعفا دهد تا نتیجه نگرفتن احتمالی این تیم گردن او نیفتد. در آن موقع امیرحسین فتحی هر روز مجبور بود جواب شایعات را بدهد و البته با جلسات پرتعداد با استراماچونی در نهایت او را راضی به ماندن کند. اما حالا استقلال با استراماچونی شرایط متفاوتی را تجربه می نماید، جایی که آبی ها بعد از 5 هفته ناکامی در کسب پیروزی حالا در دو بازی آخر خود برابر گل ریحان و گل گهر سیرجان پیروز شده اند و این شرایط را برای سرمربی ایتالیایی آبی ها کاملا دگرگون نموده است.

البته استقلال هنوز کاستی های قابل توجهی دارد و همانطور که وریا غفوری در صحبت هایش گفت مهمترین موضوع برای این تیم گلزنی است تا استرس این هفته ها از روی دوش تیم برداشته گردد. در عین حال در این بین به نظر می رسد استراماچونی برای ادامه راه به بازیکن در چند پست احتیاج دارد که در این بین باشگاه قول داده مسائل فنی تیم را در راه موفقیت رفع کند. با این امیدواری است که سرمربی ایتالیایی بلیت بازگشت خود به رم را کنسل نموده و خبری هم از دی مارتزیو و شایعات آزار دهنده اش نیست. استراماچونی حالا تهران را دوست دارد و شاید با حضورش در یک مصاحبه مطبوعاتی دیوار بین خود و خبرنگاران را نیز بردارد. اعتمادی که می تواند استقلال را به طور کلی از شر گزارش های تند دی مارتزیویی خلاص کند.

sharj10.ir: شارژ 10 | مجله گردشگری و مسافرتی

liso.ir: لیسو | وبلاگ دانشجویان رشته معماری

mnab.ir: مجله مدیریت ناب، مدرنترین روش ها و تکنیک ها در علم مدیریت جدید

منبع: عصر ایران
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49556

به "استراماچونی بلیت برگشت به رم را کنسل کرد، استقلال از شر دی مارتزیو خلاص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی بلیت برگشت به رم را کنسل کرد، استقلال از شر دی مارتزیو خلاص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید