اساسنامه جدید جامعه اقامتی استان اردبیل تصویب شد

به گزارش مجله سرگرمی، با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده اساسنامه جدید جامعه هتل داران و مراکز اقامتی استان اردبیل به تصویب رسید.

اساسنامه جدید جامعه اقامتی استان اردبیل تصویب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، در این مجمع سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل توجه به پژوهش، آموزش و ارتقا سطح کیفی خدمات را ویژگی های اساسنامه جدید مطرح کرد.

صغری فرشی با تاکید به اینکه به روز رسانی و ارتقای سطح کیفی خدمات ضرورتی انکارناپذیر است، اضافه نمود: در اساسنامه جدید به این مهم توجه شده است.

او همچنین به منطقه بندی ترکیب هیئت مدیره جامعه هتل ها و مراکز اقامتی در اساسنامه جدید اشاره نمود و اضافه نمود: این رویکرد می تواند منجر به جلب مشارکت و توسعه متوازن شهرستان ها گردد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل متذکر شد: در اساسنامه جدید بر خلاف گذشته چهار منطقه در ترکیب هیئت مدیره تعریف شده است.

فرشی همچنین در خصوص تمدید پروانه فعالیت مراکز اقامتی توضیح داد: با توجه به مراجعات مکرر هتلداران و مدیران مرکز اقامتی استان معاونت گردشگری راسا نسبت به صدور و تمدید پروانه های بهره برداری اقدام می نماید.

او اضافه نمود: بهره برداران می توانند به همین منظور به معاونت گردشگری مراجعه نموده و نسبت به تمدید و صدور پروانه اقدام نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9158

به "اساسنامه جدید جامعه اقامتی استان اردبیل تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساسنامه جدید جامعه اقامتی استان اردبیل تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید