از منچستر تا مادرید؛ شب دربی های مهم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- منچستریونایتد و منچسترسیتی در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

از منچستر تا مادرید؛ شب دربی های مهم

به گزارش خبرنگاران، شیاطین سرخ در دربی شهر منچستر به دنبال جلوگیری از یک بحران دیگر خواهند بود و سیتیزن ها نیز به دنبال حفظ ثبات در نتایج و عملکرد خود خواهند بود. منچستریونایتد در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس پیروز به کسب پیروزی شده است. منچستریونایتد در 3 بازی اخیر خود مقابل منچسترسیتی در تمامی رقابت ها پیروز به ثبت یک کلین شیت شده است. منچستریونایتد در 5 بازی از 6 بازی اخیر خود مقابل منچسترسیتی در تمامی رقابت ها کمتر از 2.5 گل دریافت نموده است.

پپ گوادریولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با منچستریونایتد حاضر شد و به سوال های خبرنگاران پاسخ داد. پپ گواردیولا در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: این یک بازی حذفی نیست. فقط سه امتیاز دیگر است. این بازی به دلیل کیفیت رقیب مهم است اما بازی های زیاد دیگری در پیش است و ما کوشش می کنیم تا بازی های خود را ببریم. بودن در اولدترافورد و اتحاد با حضور طرفداران، بسیار بهتر است. کم کم درهای ورزشگاه ها در انگلیس به روی طرفداران گشوده می شود و در منچستر هنوز زمان آن نرسیده است. اما زمانی که مسئولان اعلام نمایند که می توانیم با حضور طرفداران بازی کنیم، این کار را خواهیم کرد و وقتی شرایط در کل دنیا ثابت شود، طرفداران به ورزشگاه ها برخواهند گشت. ما مربیان همه چیز را می دانیم. ما حقوق زیادی می گیریم تا بتوانیم با شرایط مختلف کنار بیاییم. مهم است که قدر سولسشر را بدانیم، شکی در خصوص ارزش او وجود ندارد. احتیاجی نیست که من از او حمایت کنم، سولسشر به اندازه کافی قوی است و به خوبی با این حرفه آشناست. همان طور که گفته شد، وقتی ما پیروز می شویم نابغه هستیم و وقتی می بازیم، باید اخراج شویم. این در یونایتد و در سراسر دنیا به همین شکل است، این یک حقیقت است.

لیگ قهرمانان؟ وقتی یک بازی را در گروه خود پیروز می شویم، به بازیکنان تبریک می گویم چون کار سختی است. در لیگ برتر نیز قضیه به همین شکل است. هر بار که می بریم، به بازی بعدی فکر می کنیم. انتخاب لیست تیم برای بازی با منچستریونایتد؟ به جز دو بازیکن، بقیه آماده هستند. با این قانون مسخره (سه تعویض)، همه قادر به حضور روی نیمکت نیستند پس به همین دلیل بازیکنان باید هر هفته آماده باشند چون افرادی هستند که منتظر حضور در ترکیب و کسب فرصتند. اریک گارسیا آماده نیست. او دو یا سه هفته از میادین دور خواهد بود. ایلکای گوندوعان خوب تمرین کرد. بازی های اخیر مقابل تاپ سیکس؟ بله و البته 14 تیم دیگر. این لیگ قهرمانان یا اتفاقی که در جام اتحادیه فصل پیش مقابل یونایتد افتاد، نیست. 38 بازی باید انجام شود و ما تا الان 10 بازی انجام داده ایم. ما در آغاز فصل هستیم اما مهم است که ببریم و یک رقیب عظیم را شکست دهیم. الان وقت تمرکز روی لیگ برتر است.

- رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در حساس ترین بازی این هفته از رقابت های لالیگا به مصاف هم خواهند رفت. رئال مادرید از هفته 13 رقابت های لالیگا شنبه شب میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود و این بار دربی مادرید بیش از پیش بر فرایند جهت قهرمانی تأثیر گذار خواهد بود. رئال مادرید میزبان، در حال حاضر تیم چهارم جدول لالیگاست و با یک بازی بیشتر 6 امتیاز از اتلتیکو مادرید کم دارد، و در این ملاقات برای بقا در کورس قهرمانی به سه امتیاز خانگی احتیاج مبرم خواهند داشت. لوس بلانکوس اخیراً با دو پیروزی ارزشمند مقابل سویا و مونشن گلادباخ تا حدودی از بحران خارج شده و کمی از فشار موجود و بحث ها در خصوص آینده زیدان روی نیمکت تیم کاسته شده است.

حالا بعد از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرگروه، تیم زیدان می تواند کاملاً روی لالیگا تمرکز کند و در صورت کسب پیروزی مقابل رقیب همشهری، می توانند اختلاف با این تیم را به 3 امتیاز کاهش دهند و به ادامه رقابت های لیگ امید بیشتری داشته باشند. رئال مادرید در 11 بازی لیگ 17 گل به ثمر رسانده که چهارمین خط حمله برتر لیگ محسوب می شود، اما 12 بار هم گل خورده اند که 10 گل بیشتر از تعداد گل های خورده اتلتیکو است. کریم بنزما با 4 گل بهترین گلزن مادریدی ها در لالیگا محسوب می شود. رئال مادرید از فوریه سال 2016 تا به امروز در لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید شکست ناپذیر بوده و در سه بازی اخیر مقابل این تیم دو پیروزی به دست آورده اند و این اعتماد به نفس خوبی به تیم زیدان می بخشد.

در مقابل تیم سیمئونه در اوج آمادگی واقع شده است و 7 پیروزی متوالی کسب نموده اند که شامل برد 1-0 خانگی مقابل بارسلونا هم می شود. آنها در 4 بازی اخیر خود بدون دریافت گل پیروز شده اند و این آماری تحسین برانگیز برای آنها محسوب می شود. اتلتیکو مادرید با دو بازی کمتر از رئال سوسیداد دوم جدولی، اختلافی یک امتیازی با این تیم دارد و با توجه به مسائل این فصل رئال مادرید و بارسلونا، آنها مدعی جدی قهرمانی محسوب می شوند. آنها هم مثل رئال مادرید به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود نموده اند، هرچند که به عنوان تیم دوم گروه شاید قرعه سخت تری در انتظارشان باشد.

آخرین قهرمانی روخی بلانکوس در لالیگا به فصل 2013/14 برمی شود و از آن موقع تا به امروز طی 6 سال چهار بار سوم شده اند و دو بار هم به نایب قهرمانی رسیده اند. اتلتیکو مادرید از 7 ملاقات اخیری که میهمان رئال مادرید بوده، تنها یک بار شکست خورده و با توجه به صندلی دو تیم در جدول، یک امتیاز هم برای آنها مفید خواهد بود. ضمن اینکه آنها در 26 بازی اخیر لالیگایی خود شکست نخورده اند.

silverseven.ir: سیلور 7 | مجله فناوری های رایانه ای، علوم کامپیوتری

slimfa.ir: اسلیم فا | مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

tafatton.ir: تفطن، گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 124770

به "از منچستر تا مادرید؛ شب دربی های مهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از منچستر تا مادرید؛ شب دربی های مهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید