آماده سازی 900 تخت بیمارستانی در 11شهرستان شمالغرب کشور توسط ارتش

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/آذربایجان غربی فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نزاجا از آماده سازی 900تخت بیمارستانی در 11شهرستان شمالغرب کشور توسط ارتش برای مقابله با کروناویروس خبرداد.

آماده سازی 900 تخت بیمارستانی در 11شهرستان شمالغرب کشور توسط ارتش

امیر حاجیلو امروز 16 فروردین در جریان بازدید از اقدامات انجام یافته در ایستگاه رختار شهرستان سلماس برای مقابله با بیماری کرونا بابیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا، اقداماتی در جهت ارتقای توان رزمی در جنگ نوین برای مقابله با این بیماری نامتعارف با عنوان قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 7 آغاز شده است، گفت:توانسته ایم در 11 شهرستان شمالغرب کشور بالغ بر 900 تخت بیمارستانی برای مهیا سازی نقاهتگاه بیماران کرونایی آماده سازیم و بیمارستان قرارگاه منطقه شمالغرب کشور نیز همراه با کادر درمانی و پزشکی هم اکنون برای بیماران کرونایی ارائه خدمت می کند.

امیرحاجیلو بیان نمود: این قرارگاه همزمان با سایر قرارگاههای سراسر کشور با دستور فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران از 24 اسفند پدافند بیولوژیک خود را در 5 مرحله با عنوان رزمایش لبیک یا امام خامنه ای آغاز نموده که مرحله اول آن شامل بررسی و نمایش توانمندی نیروها برای مقابله با حملات بیولوژیک و تجهیزات و مرحله دوم شامل ضدعفونی معابر عمومی شهرها است که در 80 نوبت انجام شده است.

وی افزود: از دیگر مراحل این رزمایش، ایجاد ایستگاههای پایش و غربالگری بیماری کرونا در 50 ایستگاه بین شهری، روستایی و حاشیه شهرها در شمالغرب کشور بود که هم اکنون نیز ادامه دارد و کار محدودیت و کنترل تردد که با درخواست استانداران شمالغرب کشور انجام پذیرفته را در اختیار دارد.

امیر حاجیلو اظهار کرد: از آغاز این رزمایش در حدود 220 هزار نفر تا به امروز در بحث کنترل علایم بیماری پایش شده و 38 هزار خودرو در ورودی بین استانها و شهرها ضد عفونی نموده اند تا از شیوع بیماری جلوگیری به عمل آید و زنجیره انتقال آن قطع شود.

به گزارش خبرنگاران، وی گفت: این قرارگاه در 4 نقطه از شمالغرب کشور در حال تولید انواع ماسک، دستکش و لباسهای محافظتی است که بین عموم مردم و کارکنان بیمارستانها پخش می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81638

به "آماده سازی 900 تخت بیمارستانی در 11شهرستان شمالغرب کشور توسط ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی 900 تخت بیمارستانی در 11شهرستان شمالغرب کشور توسط ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید