آل کثیر: با گلی که زدم از شکست گریختیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، عیسی آل کثیر، بازیکن پیکان درباره تساوی تیمش برابر ماشین سازی تبریز می گوید: ما بازی خوبی انجام دادیم و حریف هم عملکرد خوبی داشت. هر دو تیم چند فرصت خوب برای گلزنی داشتند، اما در نهایت بازی مساوی تمام شد. به دلیل اینکه ما میزبان بودیم، این تساوی به ضررمان تمام شد. ما چند فرصت خوب را از دست دادیم و می توانستیم برنده باشیم، این در حالی است که روی گل ماشین سازی لحظه ای غفلت کردیم و ضربه اش را خوردیم. نباید این اتفاق رخ می داد، به هر حال بازی فوتبال است و قابل پیش بینی نیست، اما فرصت جبران هم داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و بازی در خانه را با تساوی به سرانجام بردیم.

آل کثیر: با گلی که زدم از شکست گریختیم

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره گلی که برای پیکان به ثمر رساند و خوشحالی بعد از گلش که پیراهن خود را درآورد، اینطور شرح میدهد: در هفته های گذشته چون نیمکت نشین بودم، فشار زیادی روی من وجود داشت و دوست داشتم یک فرصت به من برسد تا از آن استفاده کنم. وقتی گل زدم طبیعی بود که آن طور خوشحالی کنم. به هرحال با آن گل از شکست فرار کردیم، هر چند که نباید زحمات دیگر بازیکنان را هم نادیده بگیریم.

او اشاره ای به نیمکت نشینی اش در پیکان دارد: من برای تصمیم سرمربی تیمم احترام قائل هستم و کوشش می کنم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم. هیچ بازیکنی نیمکت نشینی را دوست ندارد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم که در بازی های آینده شرایط برای من تغییر کند و وضعیت بهتری داشته باشم.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1096

به "آل کثیر: با گلی که زدم از شکست گریختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل کثیر: با گلی که زدم از شکست گریختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید