شروع آماده سازی الدحیل برای میزبانی از پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، تمرین تیم الدحیل قطر برای بازی با پرسپولیس از سر گرفته شد.

شروع آماده سازی الدحیل برای میزبانی از پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران روزنامه الوطن قطر نوشت: تمرین های آماده سازی تیم الدحیل برای بازی با پرسپولیس از شب گذشته (دوشنبه) شروع شد که در آن بازیکنات ذخیره بازی هفته سوم لیگ ستارگان قطر برابر الریان حضور داشتند. نبیل معلول، سرمربی تونس الدحیل می خواهد از روز پنجشنبه با سرعت دادن و فشار بیشتر تمرین ها روی نقاط ضعف و تاکتیک های بازی با پرسپولیس کار کند. الدحیل تمام کوشش خود را برای پیروزی در بازی رفت که میزبان است خواهد نمود تا با آرامش بیشتری راهی تهران گردد.

دیدار رفت الدحیل قطر - پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ششم شهریور ماه برگزار می گردد. تاریخ بازی برگشت این دو تیم نیز 26 شهریور در استادیوم آزادی تهران خواهد بود.

خبر دیگر به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر اینکه ابراهیم ماجد پس از مصدومیت در بازی یکشنبه شب گذشته هفته سوم لیگ ستارگان قطر برابر الغرافه که با تساوی یک - یک انتها یافت مورد آزمایش های پزشکی نهاده شد. این بازیکن کلیدی خط دفاعی تیم السد قطر به خاطر مصدومیت زانو 5 تا 6 هفته غایب خواهد بود.

بازی رفت استقلال و السد قطر پنجم شهریور ماه امسال در استادیوم آزادی برگزار می گردد. تاریخ بازی برگشت نیز 26 شهریور در دوحه برگزار خواهد شد و تیم برنده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه می یابد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1154

به "شروع آماده سازی الدحیل برای میزبانی از پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آماده سازی الدحیل برای میزبانی از پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید