آرشاوین: هیچ کس از باشگاه آرسنال با من برای انتقال آزمون تماسی نگرفته است

به گزارش مجله سرگرمی، مهاجم پیشین آرسنال اخبار رسانه های ایتالیایی و انگلیسی مبنی بر تماس این باشگاه با او برای انتقال سردار آزمون را تکذیب کرد.

آرشاوین: هیچ کس از باشگاه آرسنال با من برای انتقال آزمون تماسی نگرفته است

به گزارش خبرنگاران، آندره آرشاوین، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه زنیت سن پترزبورگ که سابقه بازی در آرسنال انگلیس را نیز دارد درباره پیشنهادهای اروپایی سردار آزمون مطالبی را بیان نمود. این عضو کنونی کمیته نقل وانتقالات باشگاه زنیت همچنین اخبار رسانه های ایتالیایی و انگلیسی درباره تماس تلفنی سرمربی آرسنال با وی جهت انتقال مهاجم ایرانی زنیت را تکذیب کرد.

آندره آرشاوین در گفت وگو تلویزیونی با شبکه Matchtv روسیه ابتدا درباره حضورش در پست مدیریت ورزشی باشگاه زنیت به جای زابالتای اسپانیایی گفت: دوست ندارم تا زمانی که بیانیه رسمی در این رابطه منتشر نگردد، صحبتی کنم. می توانید کمی صبر کنید تا همه چیز را بدانید. زنیت هم اکنون از ترکیب بسیار قدرتمندی برخوردار است و بازیکنان باتجربه زیادی دارد. تا جایی که می دانم شاتوف تصمیم به جدایی از زنیت گرفته است. همه کارها در نقل وانتقالات تابستانی انجام خواهد شد. کادر فنی باید موضوع حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را مورد توجه قرار دهد.

وی درباره سردار آزمون نیز اظهار داشت: بله، پیشنهادهایی برای این بازیکن وجود دارند، اما هیچ کس از باشگاه آرسنال با من برای صحبت درباره سردار آزمون تماس نگرفته است. البته واسطه های نقل وانتقالاتی با من تماس گرفتند که همه را به زابالتا (مدیر ورزشی زنیت) ارجاع دادم. سردار آزمون پیشنهادهای جدی دارد، اما تصمیم نهایی را سرمربی و مدیریت باشگاه زنیت می گیرند. آنها باید ارزیابی نمایند که این انتقال چقدر سودمند خواد بود و تصمیم بگیرند چه بازیکنی جایگزین سردار آزمون در زمین گردد.

hoseinjaguar.ir: مجله جگوار | تور لیدر جاذبه های طبیعی ایران و جهان، اکوتوریسم

imgshot.ir: شاتر عکاسی | مجله آموزش حرفه ای عکاسی

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 96119

به "آرشاوین: هیچ کس از باشگاه آرسنال با من برای انتقال آزمون تماسی نگرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرشاوین: هیچ کس از باشگاه آرسنال با من برای انتقال آزمون تماسی نگرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید