کشف 2 هزار و 611 کیسه آرد یارانه ای احتکار شده در کردستان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد دره وزمی شامگاه یکشنبه در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، عنوان کرد: ستاد مبارزه با احتکار و اختفای کالاهای اساسی در استان و با حضور دستگاه های مختلف از جمله تعزیرات حکومتی، بازرسی استانداری، اماکن و اتاق اصناف و اتاق بازرگانی تشکیل شده است.

کشف 2 هزار و 611 کیسه آرد یارانه ای احتکار شده در کردستان

محمد دره وزمی بیان کرد: با نوسانات اقتصادی که در چند مدت اخیر در کشور ایجاد شد عده ای اقدام به اختفا و احتکار کالاهای خود کردند که در چند روز گذشته چند انبار اقدام به اختفای کالاهای اساسی هم چون 610 حلب روغن سویا، برنج، رب گوجه فرنگی و چای و 2 هزار و 611 کیسه آرد یارانه ای کرده بودند، کشف شد.

وی ادامه داد: قسمت زیادی از آرد یارانه ای کشف شده تاریخ مصرف آنها گذشته بود و مقداری هم که تاریخ مصرف داشت مورد تایید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قرار نگرفت بنابراین از چرخه مصرف خارج شد.

وی اظهارداشت: تمامی انبارها و کالاهای موجود در آن می بایست در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا ثبت شوند در غیر این صورت قاچاق محسوب می شود و علاوه بر آن به جرم احتکار هم کالا توقیف خواهد شد.

دره وزمی بیان کرد: در حال حاضر 3 هزار و 500 انبار در استان دارای کد هستند و در سامانه ثبت شدند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 279

به "کشف 2 هزار و 611 کیسه آرد یارانه ای احتکار شده در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 2 هزار و 611 کیسه آرد یارانه ای احتکار شده در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید