کاهش 3.3 میلیارد تومانی درآمد شهرداری سنندج

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حشمت اله صیدی شامگاه سه شنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: خودداری ازکارهای عوام فریبانه و روبنایی و حاکم کردن شایسته سالاری و جوانگرایی و صرفه جویی و عمل به قانون و اجتناب از هزینه های غیرضروری را ملاک و معیار فعالیت های خود قرار داده ایم.

کاهش 3.3 میلیارد تومانی درآمد شهرداری سنندج

وی عنوان کرد: اگر چه در بخش هایی در مجموعه شهرداری نیرو زیاد و در قسمت هایی هم تعداد آنها کم است تاکنون به دلیل شرایط مالی اقدام به جذب نیرو نکرده ایم. وی سهم شهرداری سنندج از ارزش افزوده در سال 95 را 26 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: سال 96 این سهم به 20 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

شهردار سنندج ادامه داد: از آنجا که زنجان هم به اندازه سنندج جمعیت دارد ولی دریافتی ارزش افزوده این شهر 80 میلیارد تومان بوده و این مبلغ با آنچه به شهر ما تعلق گرفته تفاوت فراوانی دارد.

صیدی بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه آن درسال گذشته درآمدهای شهرداری 4 میلیارد تومان افزایش یافت ولی در تیرماه این میزان 3.3 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

وی اظهارداشت: 8 میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار بودیم که این میزان بدهی را به دو میلیارد تومان کاهش دادیم.

وی اضافه کرد: در تیرماه علاوه بر کاهش درآمدهای شهرداری، یک میلیارد و 600 میلیون تومان هم بابت حکم اوقاف از حساب شهرداری برداشت شد و این موارد منجر تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل این نهاد شده است.

شهردار سنندج به ارائه گزارش عملکرد شهرداری از آذرماه سال گذشته تا پایان سه ماهه نخست امسال در سنندج اشاره کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه تکمیل تقاطع غیرهم سطح سنجرخان به 95 درصد و پروژه احداث بلوار ورودی ننله هم به 30 درصد رسیده است.

صیدی از دیگر پروژه های در حال اجرا را احداث بلوار 36 متری دگایران خواند و بیان کرد: تکمیل این پروژه که 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به 28 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

وی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه تکمیل فاز دو بلوار اسلام آباد را 68 درصد خواند و افزود: 75 میلیارد ریال برای اتمام این پروژه نیاز است.

وی یکی از مهمترین پروژه های شهر را احداث تقاطع غیرهم سطح بلوار کردستان-بلوار توحید ذکر کرد و اظهارداشت: این پروژه در حال حاضر 20 درصد پیشرفت دارد و با اجرای آن بخش زیادی از مشکل ترافیک شهر سنندج مرتفع خواهد شد لذا یکی از مهمترین پروژه های ما محسوب می شود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 229

به "کاهش 3.3 میلیارد تومانی درآمد شهرداری سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 3.3 میلیارد تومانی درآمد شهرداری سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید