کاراته وان چین، پورشیب فینالیست شد

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده وزن 84- کیلوگرم کاراته ایران با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی مسابقات کاراته وان چین راه یافت.

کاراته وان چین، پورشیب فینالیست شد

به گزارش خبرنگاران، روز دوم از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری A امروز(شنبه) در شانگ های چین پیگیری شد و نماینده کشورمان به رقابت با رقبای خود پرداختند.

در وزن 84- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب پس از استراحت در دور نخست، در اولین گام به مصاف چیو هان سین از چین رفت و به برتری 6 بر صفر دست یافت. او در مرحله سوم با نتیجه یک بر صفر از سد ریکیتو شیمادا از ژاپن گذشت.

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در مرحله چهارم به مصاف محمد احمد رامادان از مصر رفت و پس از تساوی 3-3 با هانتی به برتری دست یافت. پورشیب برای راهیابی به دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه 3 بر صفر از سد جینچیائو چن از چین گذشت. نماینده شایسته کشورمان در دیدار نیمه نهایی نیز پس از تساوی یک-یک مقابل الکساندر الیف از روسیه با هانتی به برتری دست یافت تا به دیدار نهایی صعود کند.

پورشیب در دیدار نهایی به مصاف ایگور چیخماروف از قزاقستان خواهد رفت.

در همین وزن مهدی سلطانی در گام نسخت با نتیجه 4 بر 2 از سد میشل بابوس از لهستان گذشت. او در دور دوم نیز نیز مقابل نماینده بوسنی 6 بر یک پیروز شد. سلطانی در مرحله سوم نیز 2 بر صفر مقابل دیوپ سالی از فرانسه پیروز شد. کاپیتان سابق تیم ملی کاراته در دور چهارم پس از تساوی صفر صفرمقابل جرجیوس تزانوس از یونان با رای داوران بازنده شد تا با توجه به عدم حضور حریفش در دیدار نهایی از ادامه مسابقات باز بماند.

با تور چین ما همراه اشید

درر این وزن علی نجفی، علی اکبر دستجانی، محمدرضا گیلان پور و نوید عبدالملکی نیز حضور داشتند که مقابل رقبای خود مغلوب شدند و تنها دستجانی با توجه به فینالیست شدن حریفش به جدول شانس مجدد راه یافت.

در وزن 61- کیلوگرم بانوان نیز مبینا یوسفی، ملیکا احمدی، آتوسا رضایی جو و فخری سادات موچانی به رقابت با رقبای خود پرداختند.

آتوسا رضایی و مبینا یوسفی در گام نخست با نتایج مشایه یک بر صفر مغلوب نمایندگان ژاپن شدند و موچانی نیز مقابل کاراته کا بلژیک بازنده شد. هر سه این کاراته کاها با توجه به شکست رقبای خود از حضور در جدول شانس مجدد بازماندند.

ملیکا احدی در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر از سد نماینده استرالیا گذشت. او در دوم پس از تساوی صفر-صفر مقابل یونا تاکادا از ژاپن با رای داوران به برتری دست یافت. احدی در دور سوم نیز با نتیجه 5 بر صفر از سد جوانا اوربان از آمریکا گذشت، اما در دور چهارم با نتیجه 8 بر یک مغلوب ژائو یان ین از چین شد. با حذف کاراته کا چینی احدی نیز از دور مسابقات حذف شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6192

به "کاراته وان چین، پورشیب فینالیست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته وان چین، پورشیب فینالیست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید