همسایگی پرسپولیس و بزرگان اروپا در قطر

به گزارش مجله سرگرمی، محل برپایی این اردو همان طور که در سفر چند ماه پیش به قطر هماهنگ شده بود، کمپ مجهز اسپایر است که همزمان میزبان اردوی زمستانی بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و پی اس وی آیندهوون هم خواهد بود.

همسایگی پرسپولیس و بزرگان اروپا در قطر

همزمان با حضور تیم های مطرح اروپا در دوحه، پرسپولیس هم اردوی نیم فصل خود را در این شهر برپا خواهد نمود. برنامه اردوی خارجی پرسپولیس را برانکو ایوانکوویچ از خیلی وقت پیش نوشته بود و حتی پیشنهاد سرپرست جدید باشگاه برای انتقال این اردو به ترکیه هم سودی نداشت.

آنها برای تغییر نظر برانکو و فرستادن تیم به آنتالیا یا استانبول خیلی کوشش کردند اما آقای سرمربی زیر بار نرفت و در نهایت این باشگاه بود که برنامه او برای برپایی اردوی زمستانی در قطر را پذیرفت. بدین ترتیب پرسپولیس که فعلا به تعطیلات رفته و دور جدید تمریناتش را از 12 دی ماه در تهران شروع می نماید، روز 18 دی ماه به دوحه خواهد رفت و اردویش 12 روز طول خواهد کشید.

محل برپایی این اردو همان طور که در سفر چند ماه پیش به قطر هماهنگ شده بود، کمپ مجهز اسپایر است که همزمان میزبان اردوی زمستانی تیم های مطرحی از اروپا از جمله بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و پی اس وی آیندهوون هم خواهد بود.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8825

به "همسایگی پرسپولیس و بزرگان اروپا در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسایگی پرسپولیس و بزرگان اروپا در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید