نصرتی: همه چیز دست به دست هم داده است تا طلسم 43 ساله بکشند، ایران و قطر فینالیست می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، محمد نصرتی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد همه چیز برای قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا آماده است.

نصرتی: همه چیز دست به دست هم داده است تا طلسم 43 ساله بکشند، ایران و قطر فینالیست می شوند

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: خدا را شکر همه چیز دست به دست هم داده تا طلسم 43 ساله را بشکنیم. به نظرم کره جنوبی، ژاپن و استرالیا با توجه به جوانگرایی که در این مسابقات کردند، تمرکزشان روی جام جهانی است، اما تیم ما این جوانگرایی را زودتر از حریفان شروع نموده بود و الان هم به جز دو یا سه بازیکن، شاکله تیم ملی ما کاملاً جوان است.

وی اضافه نمود: فکر می کنم با توجه به عملکردی که در این چند بازی از تیم ملی دیدیم، مشکل خاصی مقابل ژاپن نخواهیم داشت. شاید حریفان ما در دیدارهای قبلی خیلی قدرتمند نبودند، ولی تیم ما هم بسیار آماده نشان داده است. متأسفانه در بازی با ژاپن مهدی طارمی را نخواهیم داشت که بسیار آماده بود، ولی امیدواریم بازیکنان جایگزین به خوبی جای او را پُر نمایند و از سد ژاپن بگذریم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص صعود قطر و امارات به نیمه نهایی نیز توضیح داد: قطر برنامه ریزی اصولی دارد و چشم انداز خوبی را تا جام جهانی ترسیم نموده است. فکر می کنم هدف این تیم جام جهانی است، اما در این مسابقات هم عملکرد خوبی داشته اند. این را هم باید اشاره کنیم که کره جنوبی برخلاف ادوار گذشته ضعیف بوده و عملکردش چنگی به دل نزده است.

نصرتی ادامه داد: فکر می کنم امارات هم فقط با هدف نتیجه گرایی در این مسابقات شرکت نموده و می خواهد از امتیاز میزبانی اش استفاده کند. به همین خاطر هم از بازیکنان باتجربه و پا به سن گذاشته مانند اسماعیل مطر استفاده نموده است. استرالیا تیم خوبی بود، اما مقابل امارات روی اشتباهات فردی و بدشانسی مغلوب شد.

وی در خصوص پیش بینی اش از فینالیست های جام ملت های آسیا توضیح داد: به نظرم ایران و قطر فینالیست های جام خواهند بود، البته امارات هم با توجه به امتیاز میزبانی می تواند شگفتی ساز گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11181

به "نصرتی: همه چیز دست به دست هم داده است تا طلسم 43 ساله بکشند، ایران و قطر فینالیست می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: همه چیز دست به دست هم داده است تا طلسم 43 ساله بکشند، ایران و قطر فینالیست می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید