مجید نامجومطلق: تیم ملی، ژاپن را به آسانی شکست می دهد، ایران قدرتمندترین تیم در جام ملت هاست

به گزارش مجله سرگرمی، مجید نامجومطلق، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که تیم ملی با شکست دادن ژاپن راهی فینال مسابقات جام ملت های آسیا 2019 خواهد شد.

مجید نامجومطلق: تیم ملی، ژاپن را به آسانی شکست می دهد، ایران قدرتمندترین تیم در جام ملت هاست

مجید نامجومطلق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با ابراز خرسندی از عملکرد خوب تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 گفت: خوشبختانه شرایط تیم ملی عالی است. به نظر من ایران قدرتمندترین تیم در مسابقات جام ملت هاست. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و انسجام تیمی ایران فوق العاده است، ضمناً یک مربی باتجربه و کاربلد هم روی نیمکت داریم. در این جام تیم هایی مثل کره جنوبی و استرالیا کیفیت همیشگی را نداشتند و ژاپن به دلیل جوانگرایی، قدرت جام جهانی را ندارد.

ایران بهترین تیم جام ملت هاست و قطر هم نشان داد که تیم خوبی به شمار می آید.، وی با بیان این جمله در خصوص دیدار شاگردان کارلوس کی روش با ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 گفت: بعید می دانم کار سختی داشته باشیم و ژاپن را راحت شکست خواهیم داد. آنها به دلیل تغییرات زیاد، قدرت جام جهانی را ندارند و توان فنی تیم ما با ژاپن قابل قیاس نیست. ما راهی فینال خواهیم شد و شانس زیادی هم برای قهرمانی در این جام داریم.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت مهدی طارمی در بازی تیم ملی مقابل ژاپن تأثیرگذار نخواهد بود، توضیح داد: طارمی مهاجم تأثیرگذاری است و قطعاً حضور این بازیکن در بازی با ژاپن زهر خط حمله را بیشتر می کرد. با این حال تیم ملی در فاز تهاجمی بازیکنان خوبی دارد و مسئله ای از این بابت ایجاد نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11182

به "مجید نامجومطلق: تیم ملی، ژاپن را به آسانی شکست می دهد، ایران قدرتمندترین تیم در جام ملت هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید نامجومطلق: تیم ملی، ژاپن را به آسانی شکست می دهد، ایران قدرتمندترین تیم در جام ملت هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید