صداوسیما باید خود را در سبد رسانه ای مردم حفظ کند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مرتضی صفری قبل از ظهر شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی اظهار داشت: تبریز و استان آذربایجان شرقی محل پرورش شاعران نامی و اسلام شناسان برجسته ای بوده است و چهره های برجسته سیاسی، تاریخی و فرهنگی این استان نیز معرف همگان است که باید از این ظرفیت ها به خوبی بهره ببریم.

صداوسیما باید خود را در سبد رسانه ای مردم حفظ کند

وی ادامه داد: این امر را شاهد بوده ایم که فعال بودن تجارت و اقتصاد در کل منطقه شمالغرب بستگی به تحرک و عدم تحرک این استان دارد که قطعا با تلاش های بیشتر و با پوشش نقاط ضعف، سعی در استفاده از این ظرفیت داشته و قول می دهیم که صداوسیما در کنار تمامی مدیران خواهد بود.

صفری با اشاره ای به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهاس اسلامی در سال 2018، برای استفاده از این ظرفیت بزرگ در سطح ملی و جهانی اعلام آمادگی کرد.

مدیر کل جدید صداوسیمای آذربایجان شرقی ادامه داد: صداوسیما به عنوان دانشگاه عمومی مسئول نشر فرهنگ اسلامی و محیط مناسب برای تربیت نیروهای مفید برای جامعه است.

تقویت برنامه های مطالبه محور در صداوسیمای استان

صفری با اشاره به اینکه امروزه رسانه ای که انحصار افکار عمومی را بر عهده داشته باشد، نداریم، گفت: هر فرد رسانه مستقلی محسوب می شود که این توسعه، سبب تغییر ذائقه نسل های جدید و مواجهه با مخاطبان سرسخت شده است تا بدانیم ما مدیران رسانه حتما باید به گونه ای دیگر ببینیم و با روش های آینده پژوهانه بتوانیم خودمان را در سبد رسانه ای مردم حفظ کنیم و در جذب اعتماد آن ها کوشا باشیم.

وی ورود هوشمندانه به عملیات جنگ نرم را یکی از برنامه های ضروری دانست و گفت: تلاش در راستای وحدت در بین جناح های مختلف و مردم و تقویت برنامه های مطالبه محور ازجمله برنامه های مهم صداوسیمای این مرکز خواهد بود.

مدیر کل جدید صداوسیمای استان ادامه داد: امروز هیچ خبری را نمی توان از چشم و گوش مخاطب پنهان کرد پس چه بهتر که ابتکار را رسانه ملی بر عهده بگیرد.

مدیران نسبت به نقدها واکنش منفی نشان ندهند

وی همچنین از مدیران استانی خواست نسبت به نقدها و گزارش های انتقادی واکنش منفی نشان ندهند.

صفری ادامه داد: همچنین اعتبار زدایی از شبکه های مجازی شایعه ساز که در افکار عمومی بذر ناامیدی می پاشند از مهم ترین اهداف و رویکردهای ما خواهد بود.

نیروی انسانی برگ برنده هر سازمانی است

وی برگ برنده هر سازمانی را نیروی انسانی آن سازمان دانسته و گفت: وجود تجهیزات یکی از ضروریات سازمان است اما این تجهیزات را نمی توان برگ برنده ای دانست.

صفری ادامه داد: ما در استان زنجان برای هر سه هزار شهید استان، برنامه کوتاهی تهیه کردیم و در این استان نیز تلاش خواهیم کرد این کار را برای تمامی شهیدان استان عملی کنیم.

گفتنی است در این آیین، از زحمات سید محسن لطیفی تجلیل شده و مرتضی صفری به عنوان مدیر کل جدید این سازمان در استان معرفی شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 323

به "صداوسیما باید خود را در سبد رسانه ای مردم حفظ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صداوسیما باید خود را در سبد رسانه ای مردم حفظ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید