حضور مسی و رونالدو اجباری می گردد؟

به گزارش مجله سرگرمی، فیفا در کوشش برای پیدا کردن راهی برای مجبور کردن مسی و رونالدو به شرکت در مراسم بهترین های سال است.

حضور مسی و رونالدو اجباری می گردد؟

به گزارش خبرنگاران ، مراسم انتخاب بهترین های سال فیفا، سال جاری از اعتبار همیشگی برخوردار نبود. مسی و رونالدو، دو فوق ستاره فوتبال جهان به لندن نیامدند و غایب بزرگ مراسم گالا بودند. مسی مسائل شخصی را بهانه کرد و رونالدو نیز تقویم فشرده یوونتوس را دلیل غیبت خود عنوان کرد؛ در حالی که مشخصا دلیل غیبت شان چیز دیگری بوده است. رونالدو می دانست که مودریچ بهترین بازیکن سال خواهد شد و مسی نیز بین سه نامزد نهایی قرار نداشت.

رونالدو پیش از این در مراسم بهترین های سال یوفا نیز شرکت ننموده بود و با سفر نکردن به لندن باعث شد تقریبا همه از برنده شدن مودریچ برای جایزه مطمئن شوند. این قضیه خوشایند فیفا نبود چون جذابیت اعلام برنده نهایی از بین رفت. اگرچه مهاجم پرتغالی به هم تیمی سابقش در رئال مادرید تبریک گفت.

از طرفی مسی قرار بود در مراسم هفته گذشته شرکت کند اما در ساعات پایانی به دلیل مسائل خانوادگی از سفر به لندن صرف نظر کرد. ستاره بارسلونا نامش در میان سه نامزد نهایی قرار نداشت و در بخش تیم فیفا و گل پوشکاش نامزد بود.

اینفانتینو رئیس فیفا از غیبت این دو ابرستاره شدیدا عصبانی است و به وکلای فیفا توصیه نموده تا راهی برای اجباری شدن حضور این دو در مراسم های بعدی پیدا نمایند. سال 2013 فیفا با مسئله ای مشابه روبرو بود. بلاتر در یکی از سخنرانی های خود به تمجید از مسی و ترجیح دادن او نسبت به رونالدو پرداخت تا زمزمه هایی مبنی بر غیبت رونالدو در مراسم شنیده گردد اما در نهایت با رسیدن توپ طلا به فوق ستاره پرتغالی، همه چیز ختم به خیر شد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4173

به "حضور مسی و رونالدو اجباری می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مسی و رونالدو اجباری می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید