توزیع لوازم التحریر بین 7800 دانش آموز نیازمند مازندران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ناصر اسکندری گفت: مازندرانی های نیکوکار در مرحله اول جشن عاطفه ها که 15 و 16 شهریور ماه در استان برگزار گردید ،تاکنون یک میلیارد و 128 میلیون تومان به دانش آموزان به نیازمند یاری کردند.

توزیع لوازم التحریر بین 7800 دانش آموز نیازمند مازندران

وی با اشاره به توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند اضافه کرد: قبل از شروع سال تحصیلی جدید کیف و لوازم التحریر بین هفت هزارو 800 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شد.

قائم مقام کمیته امداد مازندران ادامه داد: با توجه به تعداد دانش آموزان تحت حمایت بیشترین توزیع کیف و لوازم التحریر در شهرستانهای بابل، آمل و منطقه یک و دو ساری بوده است.

وی با اشاره به اینکه با شروع سال تحصیلی جدید 400 هزار پاکت بین دانش آموزان توزیع شد ، گفت:زنگ عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ احسان،انفاق و نیکوکاری برای یاری به دانش آموزان نیازمند در یازدهم مهر ماه همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس استان نواخته می گردد.

اسکندری با تقدیر ازهمراهی مردم نوعدوست استان اضافه کرد: مازندرانی های نیک اندیش می توانند یاری های نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت #011*8877* از طریق تلفن همراه با وارد کدن مبلغ مورد نظر واریز و در یاری به دانش آموزان نیازمند مشارکت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3743

به "توزیع لوازم التحریر بین 7800 دانش آموز نیازمند مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع لوازم التحریر بین 7800 دانش آموز نیازمند مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید