تعدیل خواسته های آمریکا از چین در مذاکرات تجاری

به گزارش مجله سرگرمی، به نظر می رسد آمریکا برای ادامه مذاکره تجاری با چین باید از خواسته های خود بکاهد.

تعدیل خواسته های آمریکا از چین در مذاکرات تجاری

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، به گفته دو منبع مطلع به مذاکرات تجاری بین چین و آمریکا، مذاکره کنندگان آمریکایی درخواستهای خود مبنی بر این مسئله کاهش دادند که چین باید سوبسیدهای صنعتی خود را به عنوان شرطی برای مذاکره تجاری کاهش دهد.

بزرگترین اقتصادهای جهان نزدیک به 9 ماه است که در جنگ تجاری با یکدیگر قرار دارند. ترامپ 250 میلیارد دلار از واردات کالاهای چینی را مشمول تعرفه نموده تا به سیاستهایی سرانجام دهد که به گفته واشنگتن به شرکتهای آمریکایی رقیب چین اسیب می زند. البته چین نیز در این میان سکوت ننموده و دست به اقدامات تلافی جویانه زده است.

یک مقام مطلع به مذاکرات در شرح موضوع سوبسید گفت: موضوع این نیست که زبانی در اینخصوص وجود ندارد، بلکه این زبان معین و دارای جزئیات نیست.

یک منبع مطلع دیگر درباره این موضوع گفت: اگر تعریف مذاکره کنندگان آمریکایی از موفقیت تغییر عملکرد اقتصاد چین باشد، این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.

وی در ادامه گفت: توافقی که باعث گردد رئیس جمهوری چین ضعیف به نظر برسد، ارزشی برای او ندارد. به هر توافقی که دست پیدا کنیم، بهتر از چیزی است که داشته ا یم و ممکن است برای بعضی مردم کافی نباشد. اما سیاست همین است.

با تور چین سفر کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13348

به "تعدیل خواسته های آمریکا از چین در مذاکرات تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعدیل خواسته های آمریکا از چین در مذاکرات تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید