برگزاری سی و یکمین جلسه هیأت مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سی و یکمین جلسه هیات مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر در محل این خانه تشکیل و تصمیمات زیر اتخاذ شد:

برگزاری سی و یکمین جلسه هیأت مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر

- برگزاری نشستی مشترک بین مدیرعامل جدید خانه تئاتر و اعضای هیات مدیره کانون کارگردانان، پیگیری گردد.

- برای هماهنگی و آنالیز کامل مراحل و چگونگی ثبت نام متقاضیان جدید عضویت و هم چنین دست یابی به لیست جامع اعضای کانون کارگردانان خانه تئاتر، نشستی مشترک بین مسئولین اداری هیات مدیره کانون و رییس روابط عمومی خانه تئاتر، برگزار گردد.

- با توجه به موافقت قبلی با خرید یک دستگاه کامپیوتر برای کانون کارگردانان، مراتب تا حصول نتیجه، در اسرع وقت پی گیری گردد.

- لیست اعضای بالای 65 سال کانون کارگردانان برای معافیت از پرداخت حق عضویت خانه تئاتر، تکمیل گردد.

- بیانیه ای از سوی کانون کارگردانان برای حمایت از نامه منتشرشده توسط تعدادی از مترجمین آثار نمایشی در خصوص ضرورت توجه به رعایت حقوق مترجمان و مولفان، تنظیم و اطلاع رسانی گردد.

- بحث در مورد تبیین چشم انداز و راهکارهای در اولویت کانون کارگردانان خانه تئاتر تا رسیدن به نتایج مطلوب در دستور کار اعضای هیات مدیره قرار گرفته و کوشش گردد صندلی کانون کارگردانان خانه تئاتر به مرور در تمامی مناسبات تئاتر کشور، تعریف گردد.

در نشست فوق که از ساعت 15:30 تا 18 به طول انجامید مسعود دلخواه، مسعود موسوی، هادی عامل، مجید گیاه چی و احسان فکا به عنوان اعضای هیات مدیره و محمودرضا رحیمی و مجید کریمی به عنوان بازرسان کانون کارگردانان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1429

به "برگزاری سی و یکمین جلسه هیأت مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سی و یکمین جلسه هیأت مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید