امیدواری بی انتها برانکو: در بازی برگشت، قدرتمندتر به زمین بازمی گردیم

به گزارش مجله سرگرمی، با حمایت هزاران هواداری که در بازی برگشت در استادیوم آزادی حضور پیدا خواهند کرد، برمی گردیم و قهرمان می شویم.

امیدواری بی انتها برانکو: در بازی برگشت، قدرتمندتر به زمین بازمی گردیم

تا اینجا هم کارهای زیادی انجام داده ایم که از نظر خیلی ها غیرممکن بوده اما برای ما غیرممکن وجود ندارد. با تمام وجود و تمرکزمان کوشش کنیم و می دانیم که طرفداران مان منتظر یک بازی خوب و یک نتیجه خوب در بازی برگشت هستند. پس باید در تهران طوری بازی کنیم که انگار آخرین بازی عمرمان است.

این ها را برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست در ژاپن به بازیکنانش گفت و برای اینکه نشان بدهد امیدهایش واقعی است، همین حرف ها را به خبرنگار سایت ای اف سی هم گفته.: پیش از هر حرفی می خواهم به کاشیما آنتلرز بابت این برد تبریک بگویم اما هنوز یک بازی دیگر در تهران داریم و من هم امیدوارم و هم مطمئنم که بازخواهیم گشت. با این حرف موافقم که کاشیما نتیجه خوبی به دست آورد و شاید در ظاهر شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشد اما فینال هنوز تمام نشده. برای بازی برگشت سخت تمرین خواهیم کرد و قدرتمندتر بازخواهیم گشت.

سرمربی پرسپولیس در ادامه به عملکرد بازیکنانش اشاره نموده: در نیمه دوم سعی کردیم با همان شور و شدت نیمه اول بازی کنیم اما نتوانستیم و این موضوع به کاشیما این اجازه را داد که کنترل بازی را در اختیار بگیرد. با این حال از بازیکنانم راضی هستم چون با تمام وجودشان کوشش کردند.

برانکو همچنین از طرفدارانی گفته که امیدهای او در بازی برگشت را دوچندان نموده اند: انتظار دارم طرفداران پرسپولیس هم در بازی برگشت همان کاری را انجام دهند که طرفداران کاشیما در بازی رفت برای تیم شان انجام دادند. مطمئنم که آنها باز هم من و بازیکنانم را برای رسیدن به پیروزی و قهرمان حمایت می نمایند. ما با حمایت هزاران هواداری که در بازی برگشت در استادیوم آزادی حضور پیدا خواهند کرد، برمی گردیم و قهرمان می شویم.

بیشتر بخوانید:

  • باخت بی رحمانه، نتیجه اشتباهات دفاعی
  • واکاوی شکست پرسپولیس: جت لگ، بازی کم نقص حریف، استراتژی اشتباه
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 اسفند 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5791

به "امیدواری بی انتها برانکو: در بازی برگشت، قدرتمندتر به زمین بازمی گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری بی انتها برانکو: در بازی برگشت، قدرتمندتر به زمین بازمی گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید