اردوگاه قرمز، بدنسازی و پیروزی 7گله بدون سرمربی

به گزارش مجله سرگرمی، در غیبت برانکو، پرسپولیس بیشتر روزها را به بدنسازی گذراند و بازی دوستانه با تیم دسته سومی درّه را هم 7 بر یک به سود خود تمام کرد.

اردوگاه قرمز، بدنسازی و پیروزی 7گله بدون سرمربی

به گزارش خبرنگاران

مارکو همه کاره شد

همه کاره تمرین صبح پنجشنبه مارکو استیلینوویچ بود چرا که بیشتر زمان این تمرین به بدنسازی گذشت. بازیکنان بعد از 20 دقیقه تمرین در سالن بدنسازی، بدن ها را گرم و آماده کردند و سپس در زمین چمن به کارهای ترکیبی روی آوردند که در این مرحله هم مارکو نقش پررنگی داشت و به همراه باقری، با پرتاب توپ بازیکنان را برای زدن ضربه سر از بین موانع دعوت می کرد. در 15 دقیقه انتهای بازیکنان دوباره به سالن رفتند و باز هم زیر نظر مارکو وزنه زدند.

پیروزی 7 بر یک برابر دُرّه

بازی دوستانه پرسپولیس و دُرّه را قرمزها 7 بر 1 به سود خود تمام کردند. این بازی را پرسپولیس در نبود برانکو با بوژیدار رادو شوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، علی علیپور و گادوین منشا شروع کرد و در نیمه اول با گل های منشا (2 گل)، نعمتی و عالیشاه چهار بر صفر به سود خود به انتها رساند. پرسپولیس بازی را با تیم دوم خود ادامه داد و این بار توسط مهدی شریفی، احمد بهاروند و احسان علوان زاده (پنالتی) به گل رسید. البته درویش وند هم یک گل خورد تا بازی با پیروزی 7 بر یک قرمزها تمام گردد.

بدون استراحت تا بازی با نساجی

برای بازی آخر هفته آینده برابر نساجی، پرسپولیس تمریناتش را از شنبه شروع خواهد نمود. تمرین با نظارت آقای سرمربی که به خاطر حضور در همایش مربیان برتر آسیا به چین رفته و تمرینات سه روز آخر هفته را از دست داده بود. برانکو ایوانکوویچ صبح امروز وارد تهران شد تا دور جدید تمرینات پرسپولیس را زیر نظر بگیرد. تمریناتی متفاوت از بدنسازی های یک هفته اخیر که روزی یک جلسه از آن برگزار خواهد شد و تا بازی با نساجی، پرسپولیسی ها دیگر نه استراحت خواهند داشت و نه بازی دوستانه.

2 – 350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2567

به "اردوگاه قرمز، بدنسازی و پیروزی 7گله بدون سرمربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوگاه قرمز، بدنسازی و پیروزی 7گله بدون سرمربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید