احتمال بازگشت پاتو به میلان به خاطر وقوع یک حادثه جنایی در چین!

به گزارش مجله سرگرمی، در پی وقوع یک حادثه جنایی در چین، مهاجم برزیلی پیشین تیم فوتبال میلان ممکن است به ایتالیا برگردد.

احتمال بازگشت پاتو به میلان به خاطر وقوع یک حادثه جنایی در چین!

به گزارش خبرنگاران، بازداشت مالک باشگاه تیانجین کوانجیان ممکن است زمینه ساز بازگشت مهاجم برزیلی این تیم، الکساندر پاتو به میلان گردد.

طبق گزارش نشریه نیویورک تایمز، مقامات چینی شو یوهوی مالک گروه تجاری کوانجیان (صاحب باشگاه تیانجین) را در ارتباط با مرگ یک زن جوان مبتلا به سرطان در این کشور که موجی از خشم و اعتراضات را علیه وی به همراه داشته، دستگیر نموده اند. شائبه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه مصرف داروهایی که فراوری شرکت تحت مالکیت شو یوهوی بوده در مرگ این زن جوان تأثیر داشته و همین موضوع باعث ایجاد موجی از خشم علیه او و دستگیری اش شده است.

نیویورک تایمز در ادامه گزارش خود اعلام نموده که رخ دادن این اتفاق ممکن است باعث کاهش چشمگیر درآمد های گروه کوانجیان و خروج ستاره های پردرآمد تیم فوتبال تیانجین گردد.

با تور چین از شگفتی های آسیا یکجا دیدن کنید

در همین راستا پایگاه خبری ایتااسپورت پرس گزارشی منتشر نموده که ممکن است این اتفاقات سبب گردد پاتو به زودی با فوتبال چین خداحافظی کند و به میلان برگردد. این سایت نوشته که پاتوی 29 ساله ممکن است با قیمتی به مراتب پایین تر از زمانی که به تیانجین پیوست، در لیست بازیکنان فروش این باشگاه قرار بگیرد.

پاتو تابستان سال 2017 با قراردادی 15.5 میلیون پوندی از تیم ویارئال به تیانجین کوانجیان پیوست و در 60 بازی اش برای این تیم در تمامی رقابت ها 36 گل به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6213

به "احتمال بازگشت پاتو به میلان به خاطر وقوع یک حادثه جنایی در چین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بازگشت پاتو به میلان به خاطر وقوع یک حادثه جنایی در چین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید