آمریکا چندین تبعه چین را به بهانه جاسوسی اقتصادی و جرائم سایبری تحریم می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، بر اساس گزارش واشنگتن پست، آمریکا قصد دارد چندین تبعه چین را به بهانه جرائم سایبری و جاسوسی اقتصادی تحت تحریم و پیگرد قضایی قرار دهد.

آمریکا چندین تبعه چین را به بهانه جاسوسی اقتصادی و جرائم سایبری تحریم می نماید

به گزارش، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی که روز سه شنبه منتشر شد، نوشت آمریکا قصد دارد چندین چینی را به بهانه ارتکاب جرائم سایبری و جاسوسی اقتصادی تحت تحریم و پیگرد قضایی قرار دهد.

در گزارش واشنگتن پست پیشی بینی شده است وزارت دادگستری آمریکا چندین هکر را که گفته می گردد برای سرویس اطلاعاتی چین کار می نموده اند و در جاسوسی اقتصادی علیه واشنگتن نقش داشته اند، تحت پیگرد قضایی قرار خواهد داد.

واشنگتن پست همچنین به نقل از مقامات واشنگتن نوشت دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، قصد دارد کسانی را که در درز اطلاعات و جاسوسی اقتصادی علیه آمریکا دست داشته اند، تحریم کند.

با تور چین ما همراه اشید

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت گزارش واشنگتن پست پس از آن منتشر می گردد که چند هکر که 19 نوامبر امسال میلادی به پایگاه داده های هتل های زنجیره ای ماریوت حمله نموده بودند، ردپاهایی از خود به جا گذاشتند که نشان می دهد هدف آنها از این حمله سایبری احتمالا گردآوری اطلاعات برای پکن بوده است.

این در حالی است که چین با رد چنین ادعاهایی، آنها را اتهامات بی پایه و اساس خواند و از واشنگتن خواست برای اتهامات خود مبنی بر دست داشتن پکن در این حمله هکری و سرقت گسترده داده های این هتل، مدرک مستندی ارائه کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6203

به "آمریکا چندین تبعه چین را به بهانه جاسوسی اقتصادی و جرائم سایبری تحریم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا چندین تبعه چین را به بهانه جاسوسی اقتصادی و جرائم سایبری تحریم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید