7 پروژه بهداشتی و درمانی در دزفول افتتاح شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سید حسن قاضی زاده هاشمی، ظهر امروز چهارشنبه در سفر خود به دزفول هفت پروژه در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان را افتتاح کرد.

7 پروژه بهداشتی و درمانی در دزفول افتتاح شد

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی یازهرا (س) در شمال شهر دزفول با هزینه احداث و تجهیز 44 میلیارد ریال، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) بااعتبار 65 میلیاردریال، دو مرکز خدمات جامع سلامت در دزفول و شهرک سنجر در بخش مرکزی دزفول با اهدای اعتبار 9 میلیارد ریال از سوی خیران مرحوم حاج حسن عیدی و مرحوم حاج محمدرضا رفیعی آن، بخش NICU و بستری نوزدان در بیمارستان بزرگ دزفول با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 400 میلیون ریال، بخش آنژیوگرافی2 در بیمارستان بزرگ دزفول با صرف اعتبار 34 میلیارد و 300 میلیون ریال و مرکز خدمات تصویربرداری و سی تی اسکن کلینیک افشار با صرف 40 میلیارد ریال اعتبار هفت پروژه ای هستند که امروز با حضور قاضی زاده هاشمی در دزفول به بهره برداری رسیدند.

وزیر بهداشت ظهر امروز در شروع ورود به دزفول ابتدا از روند پیشرفت 90 درصدی بیمارستان تخصصی زنان و زایمان حضرت زینب (س) بازدید کرد.

مجتمع تخصصی زنان و زایمان حضرت زینب (س) دزفول در حال حاضر در پیشرفت فیزیکی 90 درصد به سر می برد.

این مجتمع پس از تکمیل شدن از 77 تخت بستری، 27 بلوک زایمانی، دو اتاق عمل و 12 تخت ICU برخوردار خواهد شد.

این بیمارستان در جنب بیمارستان بزرگ دزفول (گنجویان) واقع شده است و بنا به گفته مسئولان ظرف سه ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

قاضی زاده هاشمی باهیئت همراه خود همچنین از بخش های مختلف مرکز تخصصی رادیوتراپی و آنکولوژی امام حسن مجتبی(ع) دزفول نیز بازدید به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3976

به "7 پروژه بهداشتی و درمانی در دزفول افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 پروژه بهداشتی و درمانی در دزفول افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید