6 مقصد رویایی برای زوج های جوان

به گزارش مجله سرگرمی، مکان های دوست داشتنی برای زوج ها

یافتن مکانی مناسب که هم به صرفه بوده و هم بهترین لحظات را برای زوج های جوان رقم بزند همیشه یکی از دغدغه های آنها برای سفر است. خصوصا زوج های جوانی که به دنبال یافتن جایی مناسب برای ماه عسل خود هستند که همیشه به عنوان بهترین خاطره زندگی خود از آن یاد نمایند و هیچوقت از خاطره شان بیرون نرود. خبرنگاران را همراهی کنید تا در این مطلب به معرفی 7 مکان فوق العاده برای سفرهای رویایی زوج ها بپردازیم.

6 مقصد رویایی برای زوج های جوان
  • مالدیو کوچکترین کشور جزیره ای دنیا

    با سفر به این جزیره که در اقیانوس هند واقع شده می توانید همراه با شریک زندگیتان بهترین لحظات عمرتان را رقم بزنید. این جزیره که به داشتن سواحلی با آب های فیروزه ای رنگ، امکان غواصی و مناظر چشم نواز شهرت دنیای دارد. یکی از بهترین مقصد ها برای سفر ماه عسل در آسیا است. اقامت در خانه های ییلاقی شناور بر روی آب های فیروزه ای رنگ، دلیل محکمی است برای اینکه شما بخواهید تا آخر عمر همان جا بمانید.

  • جزیره بالی (Bali)

    جزیره بالی در اندونزی واقع شده که بهترین زمان سفر به آن در فصل تابستان است. در این جزیره شما همراه با همسرتان می توانید از دیدن معابد باستانی و زیبا لذت ببرید. همچنین اگر دوستداران هنر هستید بازدید از یوبود (Ubud) پایتخت هنری این جزیره را از دست ندهید و از دیدن کارگاه های آموزشی و موزه های آن مشعوف شوید. اگر ماجراجو هستید می توانید سفر کوتاهی به آتشفشان های Mount Batur و Mount Agung داشته باشید. امکانات شنا در ساحل Jimbaran وجود دارد و شما می توانید در سواحل این جزیره، لذت ببرید. غواصی اسکوبا (Scuba diving) یکی دیگر از تفریحات مفرح و لذت بخشی است که می توانید با شریک زندگیتان لحظات فوق العاده ای را با آن تجربه کنید.

  • جزیره سامویی (Koh Samui)

    سامویی یک جزیره زیباست که در کشور تایلند واقع شده است. ساحل سامویی با داشتن درختان نخل و دریای آبی رنگ به یکی از زیباترین جزایر تایلند بدل شده است. ساموی مقصد بسیار مناسبی برای ماه عسل و تقسیم کردن خاطرات خوب و با شریک زندگیتان است. برای داشتن تجربه ای لذت بخش در ابتدای زندگی مشترکتان غواصی در آب های زلال این جزیره پیشنهاد بسیار مناسبی است.

  • چیانگ مای (Chiang Mai)

    چیانگ مای جزیره ای در کشور تایلند است که فقط محدود به داشتن سواحل زیبا نیست، هیچ جای دیگری غیر از Chiang Mai نمی تواند اثبات نماینده این ادعا باشد. این شهر که در دامنه کوه ها قرار گرفته به دلیل برگزاری جشنواره های پر هیاهو، معابد، بازارهای شبانه و شهرک های قبیله ای که در نزدیکی آن قرار گرفته اند، شهرت خاصی دارد. پس اگر به اندازه کافی ماجراجو هستید می توانید به اتفاق همسرتان، دوچرخه ای کرایه نموده و تمام سرزمین های شمالی تایلند را زیر پا بگذارید.

  • بدروم، ترکیه

    برای زوج های جوانی که می خواهند لحظات خوبی را تجربه نمایند و با قایق های تفریحی از مسافرت خود نهایت لذت را ببرند، بدروم در ترکیه جای مناسبی برای خواسته های آنهاست. قایق های زیبای که با دست کار شده یک تفریح منحصر به فرد برای ماه عسل است. موزه باستان شناسی زیر آب و خرابه افسس به شما یک طعم و مزه ای از فرهنگ ترکی می دهند.

  • پوکت

    پوکت یکی دیگر از جزایر زیبای تایلند است که مناسبی برای زوج های جوانی است که در حال برنامه ریزی برای ماه عسل خود هستند. این مکان یکی از جزایریست که دارای زیبایی های طبیعی منحصر به فردی است. سواحل زیبایش با شن و ماسه سفید نرم به خوبی با نسیم ملایمش هماهنگی دارد. رنگ دلنشین آب های پوکت و غروب حیرت انگیز آن شما را گرفتار خواهد نمود. Anantara Phuket Layan Resort، یکی از جدیدترین هتل های پوکت است که دارای اتاق های متعدد ، وسایل شیک و مدرن و استخر است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: الی گشت
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38955

به "6 مقصد رویایی برای زوج های جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مقصد رویایی برای زوج های جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید