50 غرفه در نمایشگاه بهاره شاهرود بازگشایی شد

به گزارش مجله سرگرمی، محمد کرم محمدی در حاشیه آئین افتتاح نوروزگاه و نمایشگاه نوروزی شاهرود در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه 50 غرفه برای این نمایشگاه تدارک دیده شده است، ابراز کرد: این نمایشگاه در ورودی شهر شاهرود از سمت تهران برپا شده و تا سرانجام تعطیلات نوروزی به مسافران و مردم خدمت رسانی می نماید.

50 غرفه در نمایشگاه بهاره شاهرود بازگشایی شد

وی با بیان اینکه سال گذشته نمایشگاه نوروزی شاهرود یک میلیارد تومان فروش داشت و توانست 120 هزار گردشگر را جذب کند، افزود: امیدواریم این نمایشگاه سال جاری هم بتواند برای هنرمندان صنایع دستی شاهرود برکات خوبی داشته باشد.

فرماندار شاهرود در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه نوروز منطبق با دین اسلام است، ابراز داشت: یکی از کلید واژه هایی که در این ایام می توان به کاربرد احترام به معنای گرامی داشتن انسان ها است که این واژه از معرفت درونی بشر ناشی می گردد.

کرم محمدی با بیان اینکه تکریم یکدیگر برگرفته از آموزه های دینی است، افزود: نوروز به عنوان شروع تحول و تغییر در طبیعت به شمار می رود که نماد دوستی و تکریم است.

وی بابیان اینکه هیچ قانونی در جامعه ماندگار نمی گردد مگر آنکه با خواسته های اسلام منطبق باشد، ابراز داشت: اساس اسلام نوع دوستی است که نمونه شاخص آن را می توان به همدلی مردم در زلزله سر پل ذهاب اشاره نمود که در واقع نوروز تنها نماد همگرایی و دوستی بین اقوام ها است.

معاون استاندار سمنان در ادامه توضیح داد:. در نوروز شاهد باز آفرینی آئین های کهن ایرانی هستیم که این برنامه ها می تواند داشته های خودمان را به بهترین شکل به نسل جدید انتقال دهد لذا احیای آنها برای ایجاد نشاط اجتماعی در دستور کار است.

محمدی افزود: سالی که گذشت مردم با تنگناهای زیادی روبرو بودند که توانستیم با همت مردم و مسئولان از آن گذر کنیم که امیدواریم سالی آینده توأم با رفاه عمومی بیشتری باشد.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16360

به "50 غرفه در نمایشگاه بهاره شاهرود بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 غرفه در نمایشگاه بهاره شاهرود بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید