5 تن از شخصیت های مانا به نمایشگاه کتاب می آیند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران : پنج اثر از یکصد اثر مجموعه شخصیت های مانا با موضوع زندگی سید احمد خمینی، طاهره صفارزاده، سیدجعفر شهیدی، غلامرضا سعیدی و محمدعلی داعی الاسلام از سوی سوره مهر تا نمایشگاه کتاب به چاپ می رسند.

5 تن از شخصیت های مانا به نمایشگاه کتاب می آیند

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه تراکت های تبلیغاتی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران ، مجموعه 100 جلدی شخصیت های مانا به همت دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری به منظور معرفی شخصیت های تأثیرگذار در حزوه های مختلف به رشته تحریر درمی آید. در این مجموعه به زندگی نامه شخصیت هایی پرداخته می گردد در یکصد سال اخیر بانی خیر در زمینه های علمی، سیاسی، فرهنگی و... بودند و نام آنها به نیکی در این حوزه ها یاد می گردد.

معیار گزینش این شخصیت ها به گونه ای بوده است که در حوزه فعالیت خود تأثیرگذار باشند و توانسته اند شاگردان خوبی پرورش دهند. در این راستا، یکصد زندگی نامه از 100 شخصیت در حوزه های مختلف به رشته تحریر درخواهد آمد. تا به امروز 40 مدخل واگذار شده است و از این تعداد پنج کتاب به صورت کامل نوشته شده و آماده چاپ است. همچنین 15 عنوان اثر از این مجموعه نوشته شده و در مراحل کارشناسی و قبل از ویراستاری هستند.

زندگی نامه سیداحمد خمینی، طاهره صفارزاده، غلامرضا سعیدی، سیدجعفر شهیدی و محمدعلی داعی الاسلام به قلم اکبر خوشزاد، جواد کامور بخشایش و چندتن از نویسندگان به رشته تحریر درآمده و تحویل انتشارات سوره مهر داده شده که قرار است تا نمایشگاه کتاب تهران منتشر شوند.

این آثار از چند بخش زندگی نامه، خاطرات و فعالیت های اشخاص در حوزه های مرتبط تشکیل یافته است که تمامی آثار قرار است در 100 صفحه به رشته تحریر درآیند. قالب و ساختار آثار به گونه ای طراحی شده است تا علاوه بر جوانان که مخاطب اصلی این آثار هستند، خواندن آنها برای دیگران هم جذاب باشد. این برای نخستین بار است که زندگی نامه کامل و مدونی از شخصیت های برجسته با این قالب و ساختار به نگارش درمی آید.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67953

به "5 تن از شخصیت های مانا به نمایشگاه کتاب می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تن از شخصیت های مانا به نمایشگاه کتاب می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید