4 واحد تولیدی و صنعتی در ایوانکی به بهره برداری رسید

به گزارش مجله سرگرمی، علی مقصود لو در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه در هفتمین روز دهه فجر سال جاری چهار واحد تولیدی با حضور استاندار سمنان چهار واحد تولیدی در ایوانکی گرمسار افتتاح و به بهره برداری رسید، ابراز داشت: برای این طرح ها اعتباری معادل 95 میلیارد و 543 میلیون ریال هزینه شده است.

4 واحد تولیدی و صنعتی در ایوانکی به بهره برداری رسید

وی بابیان اینکه واحد فراوری ابر و اسفنج با سرمایه گذاری 19 میلیارد و 899 میلون ریال به بهره برداری رسید، اضافه نمود: این مجموعه برای 15 نفر اشتغال زایی به همراه خواهد داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گرمسار ضمن بیان اینکه یک واحد فراوریی نیز در ایوانکی با سرمایه گذاری 15 میلیارد و 942 میلیون ریال افتتاح شد، ابراز داشت: این مجموعه نیز برای 10 نفر اشتغال زایی دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گرمسار بابیان اینکه واحد فراوریی فوم نیز عصر امروز در شهرک صنعتی ایوانکی مورد بهره برداری نهاده شد، ابراز داشت: برای این مجموعه 30 میلیارد و 367 میلیون ریال سرمایه گذاری صورت گرفت که در مجموع برای 28 نفر اشتغال زایی می نماید.

مقصودلو اضافه نمود: مجموعه چهارم نیز فراوری کننده روکش جایگاه، کف پوش و عایق های پلاستیکی خودرو در شهرک صنعتی ایوانکی به بهره برداری رسید که این مجموعه نیز اشتغال زایی 40 نفر را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگاران، در دهه فجر سال جاری 14 پروژه مالی و عمرانی با سرمایه گذاری 97 میلیارد تومانی افتتاح و آماده بهره برداری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12176

به "4 واحد تولیدی و صنعتی در ایوانکی به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 واحد تولیدی و صنعتی در ایوانکی به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید