37 نظامی دیگر در منطقه قره باغ کشته شدند

به گزارش مجله سرگرمی، قره باغ از کشته شدن 37 نظامی ارمنستانی دیگر در درگیری های اخیر در این منطقه اطلاع داد.

37 نظامی دیگر در منطقه قره باغ کشته شدند

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع قره باغ گفت 37 نظامی دیگر در درگیری های میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در این منطقه کشته شدند.

همچنین خبرگزاری اینترفاکس گزارش داد با اعلام این خبر از سوی وزارت دفاع این منطقه تعداد کل جان باختگان در مناقشات و حملات باکو و ایروان در قره باغ به 710 نفر رسیده است.

این خبر درحالی منتشر شده که روز گذشته (شنبه) جمهوری آذربایجان و ارمنستان از آتش بس جدیدی خبر دادند.

البته دیری نپایید که امروز (یک شنبه صبح) ، جمهوری آذربایجان را به نقض آتش بس بشردوستانه در منطقه قره باغ متهم کرد.

در تاریخ 19 مهر ماه با میانجی گری روسیه حاصل شده بود. اما چند ساعت پیش از اجرایی شدن آن دو طرف حملاتی را به سمت همدیگر شروع کردند. مذاکرات برای این توافق که در مسکو انجام شد حدود ده ساعت به طول انجامید.

پس از آن دو طرف به دفعات یکدیگر را به متهم کردند. وزیر خارجه روسیه که میانجی گر این آتش بس بین آذربایجان و ارمنستان بود گفت که دو طرف هنوز به طور کامل آتش بس را رعایت ننموده اند و از باکو و ایروان خواست که تا سرانجام کامل جنگ به این آتش بس پایبند باشند.

روز گذشته (شنبه) نیز گفت بخش هایی از این منطقه هدف حملات موشکی قرار گرفته است.

دور جدید درگیری های نظامی میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان از روز یکشنبه 27 سپتامبر شروع شد. جمهوری آذربایجان می گوید نیرو های مسلح ارمنستان به سوی مناطق مسکونی در خط تماس در جمهوری قره باغ شلیک نموده و سبب مرگ چندین غیرنظامی شده اند. این در حالی است که ارمنستان و مقامات قره باغ، جمهوری آذربایجان را متهم می نمایند که حملاتی هوایی و موشکی به این منطقه انجام داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109899

به "37 نظامی دیگر در منطقه قره باغ کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "37 نظامی دیگر در منطقه قره باغ کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید