یحیی گل محمدی: میانگین قرارداد بازیکنان پدیده 150 تا 200 میلیون تومان است، هر روز به تعداد طرفداران ما افزوده و از توجه مسئولان کم می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت که میانگین قرارداد بازیکنان این تیم، بین 150 تا 200 میلیون تومان است.

یحیی گل محمدی: میانگین قرارداد بازیکنان پدیده 150 تا 200 میلیون تومان است، هر روز به تعداد طرفداران ما افزوده و از توجه مسئولان کم می گردد

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی درباره شرایطش در تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: فعلاً هیچ اتفاقی جدیدی رخ نداده است. قرار است جلسه ای در استانداری برگزار گردد که مدیران باشگاه، شرکت پدیده و مسئولان اداره کل ورزش در آن حضور دارند. باید ببینیم خروجی این جلسه چه می گردد. تا جایی که اطلاع دارم، تمرینات پدیده برگزار نمی گردد. تیم فعلاً به حالت تعلیق درآمده است و من در تهران حضور دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در جلسه ذکر شده شرکت نکرد، گفت: وطنخواه (مدیرعامل باشگاه پدیده) از طرف باشگاه در این جلسه حاضر است و حضور من در جلسه، خیلی مهم نبود. آنها باید تصمیم بگیرند با مالکیت باشگاه چه نمایند. این جلسه از ساعت 8:30 امروز (یکشنبه) شروع شده و فکر می کنم تا ظهر، خبرهایی شنیده گردد. این جلسه بسیار مهم است. هرچند چشمم زیاد آب نمی خورد. در این دو سه ماه از این جلسات زیاد برگزار شده است و قول هایی دادند که به آن عمل نکردند.

واقعاً خسته شدیم و زیاد به جلسات اعتقاد نداریم.، سرمربی تیم پدیده با بیان این جمله توضیح داد: با این حال فکر می کنم جلسه امروز خیلی مهم است، چون تصمیم گیران درباره مالکیت باشگاه در آن حضور دارند. ممکن است مالکیت باشگاه از شرکت پدیده گرفته و به شرکت دیگری واگذار گردد که این واگذاری ممکن است تا دو ماه طول بکشد. برعکس شرایط ما در جدول، اوضاع در مشهد خوب نیست. وضعیت ما از لحاظ سیستم مدیریت، مالکیت و مالی خوب نیست.

گل محمدی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت وگو می کرد، درباره شرایط خودش اظهار داشت: تصمیم خودم را گرفته ام. با بازیکنان خداحافظی نموده ام، اما با آنها در تماس هستم. دیگر امکان کار کردن در پدیده نیست. خیلی کوشش کردم و جلسات متعددی با مدیران باشگاه، مسئولان استانی و اسپانسرها داشتم که همه آنها بی نتیجه ماند. وقت ما با جلسه گذاشتن گذشته است.

وی با انتقاد شدید از شرایط مالی اسفناک باشگاه پدیده گفت: دلخوشی ما حضور در صدر جدول است. ما هزینه زیادی هم نداریم و از این لحاظ، جزو دو تیم پایین جدول هستیم. میانگین قرارداد بازیکنان تیم پدیده 150 تا 200 میلیون تومان است و این مبلغی نیست که اینقدر روی آن مانور بدهیم. برخی اوقات واقعاً خجالت می کشم. بعضی از بازیکنان پول ندارند کفش ورزشی بخرند و به هم پول قرض می دهند. تیم اول لیگ هستیم و به این خوبی نتیجه می گیریم. این همه بی توجهی و سهل انگاری برای مدیریت تیم، خیلی جای سؤال دارد.

سرمربی پدیده با اشاره به استقبال روزافزون مردم مشهد مقدس از دیدارهای تیم پدیده گفت: هر روز به تعداد طرفداران ما اضافه می گردد، اما توجه مسئولان کمتر می گردد. باید رابطه مستقیمی در این مورد وجود داشته باشد که این رابطه معکوس است. واقعاً نمی دانم. شاید مدیران ورزش را دوست ندارند. یا اینکه دوست ندارند مردم به استادیوم بیایند و اوقات فراغت خود را در آنجا بگذرانند. هزینه ای کم، مردم زیادی را به استادیوم می کشاند و بازی به بازی، تعداد طرفداران مان بیشتر می گردد. تماشاگران چند ساعت خوش می گذرانند و احساس خوبی پیدا می نمایند، اما متأسفانه در شهر به این احساسات خوب، اهمیتی داده نمی گردد. این شهر یک شهر واقعاً عجیب و غریب است. مقصر اصلی مسائل پدیده، شرکت پدیده است؛ نمی دانم چرا به تیمداری با این شرایط اصرار دارند فرصت 48 ساعته یحیی گل محمدی به مسئولان پدیده

گل محمدی درباره زمزمه هایی مبنی بر مذاکره این مربی با باشگاه هایی چون فولاد خوزستان یا ذوب آهن شنیده می گردد، توضیح داد: طبیعی است زمانی که بحث جدایی من به عنوان یک مربی موفق از باشگاهم مطرح باشد و نیز برخی باشگاه ها در نتیجه گیری مشکل دارند، گمانه زنی هایی ایجاد گردد. این موضوع خیلی پیچیده نیست و اگر این اتفاق رخ دهد، جای سؤال نیست و طبیعی است.

وی با بیان اینکه ممکن است باشگاه پدیده در جلسه امروز واگذار گردد، اظهار داشت: اگر این جلسه خروجی داشته باشد و بخواهند باشگاه را واگذار نمایند، پروسه واگذاری حداقل یک ماه طول می کشد. این در حالی است که ما هر روز مشکل داریم و نمی توانیم یک ماه دیگر صبر کنیم. در روز بازی مقابل فولاد، انتظاری (مدیرعامل شرکت پدیده) با من جلسه گذاشت و گفت به بازیکنان بگویید در بازی پرقدرت حاضر شوید و ما از شما حمایت می کنیم. من این را به بازیکنانم منتقل کردم و بازیکنان خیلی خوشحال شدند، اما مدیران انگار وسط راه برگشتند. اگر نمی خواستند بیایند، چرا تماس گرفتند؟ واقعاً نمی دانم چرا این کار را کردند. مشکل ما روزانه است و نمی توانیم ادامه دهیم. دیگر خجالت می کشم در صورت بازیکنان نگاه کنم. فعلاً در تمرین حاضر نمی شوم تا تصمیم اساسی اتخاذ نمایند.

سرمربی پدیده خراسان در پاسخ به پرسشی درخصوص کیفیت مسابقات لیگ برتر گفت: لیگ برتر هر سال نسبت به سال گذشته، کیفیت بهتری دارد و تیم ها با توجه به اینکه سرمایه گذاری که روی تیم های خود انجام می دهند، به دنبال پیشرفت، کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی هستند. سال جاری برخی تیم ها شاید 10 برابر تیم ما هزینه کردند. نزدیکی تیم ها نسبت به هم خیلی بیشتر و قهرمانی و کسب سهمیه خیلی سخت تر شده است.

گل محمدی با گلایه از تعطیلات متعدد در کیفیت لیگ برتر گفت: لیگ برتر پس از یکی دو هفته به مدت سه هفته تعطیل می گردد و این، کار را برای مربیان خیلی سخت می نماید. ما باید تیم را پس از دو هفته در شرایط مسابقه قرار دهیم که این شرایط برای تیم ما وجود ندارد. چون بازی با یک تیم لیگ برتری هزینه دارد و این وقفه ها در کیفیت کار تیم هایی چون پدیده، اثر منفی می گذارد. در نیم فصل حداقل 50 روز لیگ ما تعطیل است که این برای یک لیگ، خیلی زیاد است. ما لیگ برتر را با 38 روز تمرین شروع کردیم و ببینید چقدر باید به بازیکنان تعطیلی بدهیم. برای این وقفه 50 روزه غصه ام گرفته است.

وی در مورد اینکه برنامه نود چقدر می تواند به فوتبال ایران یاری کند، توضیح داد: برنامه نود با رسیدگی به موضوعاتی چون داوری و فنی، از اتفاقات بد جلوگیری نموده است. حضور این برنامه برای فوتبال ما خیلی ضروری است و نمی دانم چگونه جلوی این برنامه پرمخاطب را می گیرند و از احترام به بیننده به راحتی می گذرند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم می تواند به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برسد یا خیر، اظهار داشت: پرسپولیس با وجود محدودیت های زیاد، محرومیت از جذب بازیکن و با همان بازیکنانی که در دو سال گذشته با هم بودند، توانسته به فینال برسد. کسی فکر نمی کرد این تیم با شایستگی به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. پرسپولیس کاری حماسی، تاریخی و خیلی بزرگ انجام داد. وقتی این تیم با شایستگی به فینال رسید، شایسته قهرمانی است.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5382

به "یحیی گل محمدی: میانگین قرارداد بازیکنان پدیده 150 تا 200 میلیون تومان است، هر روز به تعداد طرفداران ما افزوده و از توجه مسئولان کم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: میانگین قرارداد بازیکنان پدیده 150 تا 200 میلیون تومان است، هر روز به تعداد طرفداران ما افزوده و از توجه مسئولان کم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید