گواردیولا: می پذیرم که قهرمانی های اروپایی ام به لطف ستاره های بارسلونا بوده است

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی منچسترسیتی می گوید با منتسب دانسته شدن دو قهرمانی اش در لیگ قهرمانان اروپا به درخشش ستاره های نسل طلایی بارسلونا مشکل ندارد.

گواردیولا: می پذیرم که قهرمانی های اروپایی ام به لطف ستاره های بارسلونا بوده است

به گزارش خبرنگاران، این موضوع که دو قهرمانی پپ گواردیولا در لیگ قهرمانان به عنوان سرمربی در سال های 2009 و 2011 به لطف ستاره های بارسلونا از جمله لیونل مسی، ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا بوده، همیشه سوژه یکی از داغ ترین بحث های اهالی فوتبال بوده است و ناکامی های متوالی این مرد اسپانیایی برای کسب یک قهرمانی دیگر در اروپا با تیمی دیگر باعث دنباله دار بودن این بحث شده است.

پپ گواردیولا اما شخصاً تمایلی به شرکت در این یحث ندارد و می گوید قبول دارد که قهرمانی هایش به لطف ستاره های بارسلونا بوده و هرگز هم کوشش ننموده این موضوع را پنهان کند.

او در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او پرسید می گویند شما در بارسلونا بدون مسی، ژاوی و اینیستا قهرمان اروپا نمی شدید چون بعد از ترک بارسلونا نتوانسته اید قهرمان اروپا شوید گفت: من کاملاً با آنها موافقم. کاملاً با آنها موافقم. من حتی یک ثانیه هم در این مورد بحث نمی کنم. زمانی که در بارسلونا بودم نیز بارها گفتم که من در این تیم بازیکنانی باورنکردنی دارم. در بایرن مونیخ هم این را گفتم، همینطور در منچسترسیتی اما در بارسلونا من واقعاً مربی خوش شانسی بودم البته متأسفم اگر زیادی خوش شانس بودم ولی موافقم که من با آنها قهرمان شدم.

گواردیولا با اشاره به ناکامی غیرمنتظره تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان اروپا (در اولین فصل حضور او در لیگ برتر انگلیس) که با قبول شکست مقابل موناکو در مرحله یک هشتم نهایی رقم خورد، ادامه داد: بله اما فصل اول ناکامی بزرگی داشتیم چون نتوانستیم در لیگ قهرمانان پیشروی کنیم. آن فصل اول بود اما الان بازیکنان ما در جلسات تمرینی فراوانی کنار هم کار نموده اند، در کلی از بازی کنار یکدیگر بوده اند و الان همدیگر را بهتر می شناسند. لیگ قهرمانان تورنمنتی خاص، سطح تیم ها بالاست و جو ورزشگاه ها پرتنش. باید بتوانید احساسات خود را کنترل کنید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13170

به "گواردیولا: می پذیرم که قهرمانی های اروپایی ام به لطف ستاره های بارسلونا بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: می پذیرم که قهرمانی های اروپایی ام به لطف ستاره های بارسلونا بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید