مصاحبه با مرد جنجالی جابجایی زمستانی

به گزارش مجله سرگرمی، سعید آقایی درباره حضور 4 مدافع در سپاهان می گوید: اخلاقم یک جوری است که دوست دارم رقابت کنم. دوست دارم در شرایط سخت کار را بگیرم. اصلا برایم مهم نیست خیلی هم خوشحالم که آمدند.

مصاحبه با مرد جنجالی جابجایی زمستانی

به گزارش، سعید آقایی یکی از بازیکنان باسابقه تیم سپاهان به حساب می آید. او از لیگ شانزدهم پیراهن زرد تیم اصفهانی را برتن دارد و پیش از آن نیز برای تراکتور و ماشین سازی بازی کرده بود. آقایی که کمتر مصاحبه می کند، حالا پس از فصل پرماجرا و پرحاشیه جابجایی که شایعاتی درباره حضورش در استقلال نیز مطرح بود، در گفتگو با خبرنگار ما به سوالات پاسخ داده است.

بازی خوبی بود، تیم مان هم در بدنسازی بود در تعطیلات و چند تا از بازیکنان مان هم نداشتیم و نتیجه بازی را هم واگذار کردیم. شرایط تیم مان خیلی خوب است انشالله که بتوانیم در نیم فصل دوم حداقل یک قهرمانی برای سپاهان بیاوریم.

شرایط اردو که خیلی خوب بود خدا را شکر. به خاطر یک سری اتفاقات اردو های خارجی لغو شد که حالا من خیلی نمیخواهم وارد این مسائل شوم، ولی اردویمان خوب بود، بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم. خدا را شکر فرق زیادی هم با اردوی خارجی نداشت. حالا تیم مان هم آماده هست و فقط منتظر هستیم بازی ها شروع شوند.

من سه تا پیشنهاد خوب داشتم، ولی تصمیم گرفتم که در اصفهان بمانم. من تقریبا دو سال و نیم است که اینجا هستم، در روز های سخت هم کنار تیم بودم و حیف بود در اصفهان قهرمانی یه دست نیاورم و بخواهم از این تیم بروم. تصمیم گرفتم در این تیم بمانم و انشالله آخر فصل بتوانیم قهرمان شویم.

یک بخشی را می خواستند پرداخت کنند، ولی آخر، چون نتوانستند با باشگاه توافق کنند. من هم زیاد علاقه ای به جدا شدن نداشتم و زیاد هم پیگیر نبودم. دوست داشتم کنار هواداران سپاهان باشم و جام را انشالله به خوبی کنار هواداران سپاهان تمام کنیم. به خاطر همین اوکی نشد و انشالله بتوانیم امسال حداقل یک قهرمانی در لیگ و حذفی به دست بیاوریم.

نه اصلا اینطور نیست، شوخی نکنید! من هم واقعا هواداران سپاهان را از ته دل دوست دارم و در این مدتی هم که حرف جدا شدنم بود خیلی من را شرمنده کردند و در این دوسال و نیم که در اصفهان هستم همیشه باشگاه به من لطف داشت و همیشه پیگیر کار هایم بود. ارتباط بین من و باشگاه یک ارتباط محبت آمیز است. هیچگونه بحث یا اختلاقی بین مان نبود. خدا را شکر تصمیم گرفتم فعلا کارم را در سپاهان ادامه بدهم.

کم کم دارم اصفهانی می شوم. انشالله همین روز ها هم ازدواج میکنم و میمانم و دیگر به تبریز برنمیگردم. (باخنده)

در آن تایمی که من از تراکتور جدا شدم اصلا این کار تصمیم خودم نبود. یک سری اتفاقات افتاد که من مجبور به جدایی شدم، اما خدا را شکر در آن تایمی که من مجبور به جدایی شدم توانستم یک تصمیم خوب بگیرم. در آن زمان هم از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داشتم، ولی خیلی خوشحالم که به اصفهان آمدم و با هواداران سپاهان آشنا شدم و اینجا هم خیلی راضی هستم. هم از لحاظ فوتبالی و هم از لحاظ زندگی شخصی. اینجا راحت هستم و انشالله بتوانم کنارشان باشم.

صد در صد سپاهان را معرفی میکنم. چون از لحاظ سخت افزاری و امکانات هم خیلی خوب است. حالا این ها کنار بگذاریم واقعا مدیرانش آدم های خوبی هستند. تشکر میکنم از آقای نیکفر و تابش. در این مدت که من اینجا بودم واقعا من را شرمنده کرده اند. فکر میکنم در ایران هم با هر بازیکنی صحبت کنید از دوست دارد در سپاهان بازی کند. حداقل همه دوست دارند دو سه فصل را اینجا تجربه کنند. من هم به آن ها پیشنهاد میکنم. چون واقعا یک باشگاه کاملی است. فرا تر از لیگ ایران است. من هم خیلی خوشحالم در این مجموعه هستم.

من دو سال قبل از اینکه به اصفهان بیایم پرسپولیس را داشتم و امسال هم استقلال را. حالا به خاطر پستم، در زمین همیشه سعی میکنم با همه وجود بازی کنم مورد توجه هم قرار میگیرم، ولی الان نمیتوانم در این مورد نظر بدهم. من کل تلاشم را میکنم بتوانم لژیونر شوم. اگر قسمت مان باشد و اگر نباشد هم در سپاهان خیلی راحتم و انشالله بتوانم کارم را اینجا به خوبی انجام دهم.

من دوسال و نیم در آن زمان که آقای کی روش سرمربی بودند همیشه در اردو ها بودم. بازی هم کردم. ولی بعد از تغییرات در کادرفنی نسبت به تیم های شهرستانی یک دید دیگری داشتند و دیدشان روی تیم های تهرانی بود. مهم هم نیست. این دوره هم تمام شد و حالا سرمربی تیم ملی هم مشخص شود و من هم تمام تلاشم را میکنم که دعوت بشوم و بتوانم خدمت کنم.

اگر قرار باشد مربی خارجی بیاورند که تعصبی هم روی تیم ملی مان نداشته باشد بهتر است که نیاورند. ما الان در ایران هم خیلی مربی های خوبی داریم که بهتر از کسانی بودند که آمدند و رفتند. انشالله که با یک کادر خوب ایرانی بتوانیم به جام جهانی برویم. فکر کنم تجربه خوبی هم باشد که با یک کادر ایرانی ما بتوانیم در جام جهانی حضور داشته باشیم.

من اصلا مسئله ای با این موضوع ندارم. همیشه هم دوست داشتم هم پستی داشته باشم. من اخلاقم یک جوری است که دوست دارم رقابت کنم. دوست دارم در شرایط سخت کار را بگیرم. اصلا برایم مهم نیست خیلی هم خوشحالم که آمدند. هم شایان مصلح، هم مهدی ترکمان بازیکنان خوبی هستند و حالا در کنار هم رقابت میکنیم، ولی هدف اصلی مان این است که بتوانیم به تیم سپاهان کمک کنیم. انشالله که بتوانیم سمت چپ را حداقل بیمه کنیم. مهم هم نیست چه کسی بازی کند، مهم این است که تیم نتیجه بگیرد.

اصلا برایم مهم نیست این موضوع. حرف پشت سرمان زیاد است. این حرف ها را زیاد میزنند. اصلا برای من هم مهم نیست. همین الان یک دفاع چپ دیگر هم بگیرند. من وظیفه ام این است که رقابت کنم. هر چه دوست دارند بنویسند. اصلا برایم مهم نیست.

ما سال قبل، چون دوسال قبلش چهاردهم شده بودیم کمی استرس داشتیم. چون از پایین به بالا آمده بودیم بعضی بازی ها را با استرس بازی میکردیم، ولی الان امسال هنه به چشم یگ قهرمان به ما نگاه میکنند. ما هم تفکرمان فقط قهرمانی است. انشالله بتوانیم دوتا جام هم بگیریم. شاید یکی هم ارضایمان نکند.

من سه فصل تجربه لیگ قهرمانان را داشتم. در گروه سختی هم هستیم، ولی مهم این است که ما تیم سپاهان هستیم، تیم بزرگی هم هستیم و مهم تر اینکه به عنوان کننده ایران به این مسابقات می رویم. انشالله بتوانیم برای کشورمان سربلندی به دست بیاوریم و نتایج خوبی هم بگیریم.

منبع: ورزش سه

مجله دعوت: مجله دعوت | انجمن فعالین و توسعه دهندگان وب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67157

به "مصاحبه با مرد جنجالی جابجایی زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه با مرد جنجالی جابجایی زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید