کیهان کلهر برنده جایزه ایزاک اشترن شد

به گزارش مجله سرگرمی، کیهان کلهر، نوازنده کمانچه و آهنگساز، برنده جایزه معتبر بین المللی Human Spirit ایزاک اشترن شد.

کیهان کلهر برنده جایزه ایزاک اشترن شد

به گزارش خبرنگاران، بر اساس آنچه در نشست خبری 28 اوت 2018 در سمفونی هال شانگهای به اطلاع خبرنگاران رسید، سال جاری برندگان جایزه معتبر Isaac Stern Human Spirit Award کیهان کلهر، آهنگساز و نوازنده کمانچه و گروه کُر Farmers است.

مراسم اهدای جوایز مسابقه بین المللی ویولن ایزاک اشترن شانگهای (SISIVC) به همراه اهدای جایزه فعالیت هنری انسان دوستانه ایزاک اشترن Isaac Stern Human Spirit Award به کیهان کلهر، اول سپتامبر یعنی روز شنبه (دهم شهریور ماه 97) برگزار می گردد که از شبکه های تلویزیونی کشور چین نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

از آنجا که کیهان کلهر اکنون در پیش برنامه کنسرت های خود به سر می برد فرزند ایزاک اشترن یعنی مایکل اشترن به نیابت از کلهر روز شنبه جایزه را دریافت خواهد نمود. جایزه Human Spirit ایزاک اشترن که از سال 2016 بنیان گذاری گردیده، به منظور احترام به گروه ها یا افرادی است که سهم برجسته ای در کمک به بشریت و مسائل انسانی از طریق موسیقی داشته اند.

مسابقه بین المللی ویولن ایزاک اشترن شانگهای به نام این ویولونیست اوکراینی تبار اهل امریکا نام گذاری گردیده است و خانواده اشترن نیز در این مسابقه که در کشور چین، بندر شانگهای برگزار می گردد، حضور خواهند داشت.

همچنین در کنار برگزاری مسابقه بین المللی ویولن، از سال 2016 هر دو سال یک بار جایزه ای برای دستاورد هنری موزیسین هایی که آثار و فعالیت آنها به منظور نزدیک کردن انسان ها در دنیا از طریق موسیقی انجام شده و سهم برجسته ای در درک ما از انسانیت از طریق مدیوم موسیقی داشته اند تعلق می گیرد و سال جاری دومین جایزه دستاورد هنری انسان دوستانه به کیهان کلهر موزیسین برجسته ایرانی تعلق گرفت که آثار و اهداف موسیقایی او اغلب رویکرد بشردوستانه، فراتر از زادگاه و ملیت او را مدنظر داشته و به این منظور ساخته گردیده اند.

آزمون (مسابقه) بین المللی ایزاک اشترن در کنار آزمون های بین المللی چایکوفسکی و کوئین الیزابت از معتبرترین آزمون های موسیقی دنیا هستند.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2101

به "کیهان کلهر برنده جایزه ایزاک اشترن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیهان کلهر برنده جایزه ایزاک اشترن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید