کلمنت: عزت اللهی هافبک توانمندی است، گورلای: او آن قدر خوب بود که بخواهیم جذبش کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی و مدیر باشگاه ردینگ انگلیس به اظهارنظر درباره انتقال قرضی ملی پوش ایرانی پرداختند.

کلمنت: عزت اللهی هافبک توانمندی است، گورلای: او آن قدر خوب بود که بخواهیم جذبش کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه ردینگ انگلیس، سعید عزت اللهی، بازیکن 21 ساله تیم فوتبال روستوف روسیه به صورت قرضی برای مدت یک فصل به تیم ردینگ در چمپیونشیپ انگلیس پیوست. این ملی پوش ایرانی هشتمین خرید تابستانی تیم ردینگ است.

پائولو کلمنت، سرمربی تیم ردینگ پس از امضای قرارداد سعید عزت اللهی گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم سعید عزت اللهی را 24 ساعت پیش از بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی تابستان به خدمت بگیریم. سعید عزت اللهی بازیکنی قدرتمند و دارای توانمندی های فنی بالایی در خط میانی است. او دارای تجربه بازی در بالاترین سطح باشگاهی و تیم ملی فوتبال ایران است. در تیم روستوف و باشگاه اتلتیکو مادرید هم بازی نموده است. الان هم بی صبرانه منتظر شروع همکاری با عزت اللهی در تمرین ها هستم.

رون گورلای، مدیر اجرایی تیم ردینگ نیز در این رابطه گفت: سعید عزت اللهی یک هافبک جوان و امیدوار کننده است. با وجود داشتن 21 سال سن از تجربه بازی در سطح حرفه ای، اروپا و بین المللی برخوردار است. این یک فرصتی برای باشگاه ردینگ بود تا سعید عزت اللهی را به صورت قرضی جذب کند. او آن قدر خوب بود که بخواهیم جذبش کنیم. بدین خاطر بی صبرانه منتظر بازی او در تیم ردینگ هستیم.

وی اضافه نمود: خوشحالیم که توانستیم تیم ردینگ را پیش از خاتمه فصل نقل وانتقالاتی تابستانی اروپا بیشتر تقویت کنیم. معتقدیم که سعید عزت اللهی یک بازیکن توانمند با پتانسیل های واقعی است که به تیم ردینگ اضافه کردیم.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2000

به "کلمنت: عزت اللهی هافبک توانمندی است، گورلای: او آن قدر خوب بود که بخواهیم جذبش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلمنت: عزت اللهی هافبک توانمندی است، گورلای: او آن قدر خوب بود که بخواهیم جذبش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید