کری خطاب به متحدان نگران آمریکا: اوضاع درست می گردد!

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر امور خارجه آمریکا در آلمان به متحدان کشورش که در پی تحولات سیاسی اخیر در اروپا و آمریکا نگران شده اند، بیان کرد، اوضاع درست می گردد.

کری خطاب به متحدان نگران آمریکا: اوضاع درست می گردد!

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا که به برلین، پایتخت آلمان سفر نموده به جمعی از دیپلمات های ارشد سراسر دنیا اطمینان داد، ارزش هایی که با آمریکا به اشتراک گذاشته اند، پیروز خواهند شد.

وی پس از دریافت نشان صلیب مریت از دستان فرانک والتر اشتاینمایر، وزیر امور خارجه آلمان گفت: درست نیست که به اینجا بیاییم و با افرادی که نگرانند که اوضاع چطور پیش خواهد رفت، صحبت نکنیم.

کری با اشاره به رفراندوم در ایتالیا، تصمیم انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا و پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اضافه نمود: مشخصا نگرانی نسبت به بدنه سیاست کشورهای سراسر دنیا به وجود آمده است.

وی با بازگو کردن اظهارات ماه گذشته باراک اوباما، رئیس جمهور کنونی آمریکا در برلین گفت: دنیا با چالش های مالی و فنی سریعی متفاوت از آنچه که در قرن بیستم شکل گرفت، روبرو است اما دوستان، اوضاع درست می گردد و من نسبت به این مساله کاملا مطمئن هستم.

کری ادامه داد: ما تنها باید آرامش خود را حفظ کنیم و به صورت ثابت قدم در راستا خود گام برداریم. حفظ روابط خوب میان برلین و واشنگتن نه تنها برای این دو کشور بلکه برای سراسر دنیا مهم است. به خاطر اعتقاداتمان نسبت به انسانیت، فرصت ها، آزادی و اجرای قانون این ائتلاف برای همگان در این سیاره ضروری و حیاتی است.

مجله دعوت: مجله دعوت | انجمن فعالین و توسعه دهندگان وب

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68871

به "کری خطاب به متحدان نگران آمریکا: اوضاع درست می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری خطاب به متحدان نگران آمریکا: اوضاع درست می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید