چشمی: پیشکسوتان به استقلال فشار وارد نکنند، در ضربات پنالتی بدشانس هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: دست تک تک پیشکسوتان را می بوسم، اما نظر آنها نباید فشار را به تیم زیاد کند.

چشمی: پیشکسوتان به استقلال فشار وارد نکنند، در ضربات پنالتی بدشانس هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز (سه شنبه) تیم فوتبال استقلال گفت: تا به اینجا خوب نبودیم. باید ابتدا از هواداران تشکر کنم که با وجود عدم نتیجه گیری از ما حمایت کردند. ما بدشانس هم بودیم و گاهی می توانستیم برنده باشیم، اما به هر حال باید شرایط را بهتر کنیم.

بازیکن استقلال در مورد اینکه روند لژیونر شدن او چطور پیش رفت که این اتفاق رخ نداد و در نهایت تصمیم به تمدید قرارداد با استقلال گرفت، گفت: یکی دو مسئله پیش آمد که نتوانستم امسال لژیونر شوم. الان دو سه هفته ای است در تمرین تیم حضور دارم و تلاش من و تمام بچه ها و کادرفنی نتیجه دریافت است. تمرکزم را روی تیم گذاشته ام.

چشمی درباره علت عدم نتیجه گیری استقلال در شروع این فصل، شرح داد: ما تغییرات زیادی داشتیم. فصل گذشته، یک فصل قبل از آن و همیشه تغییرات زیاد داشتیم. تیم های بزرگ دنیا را هم نگاه کنید شاید سالی سه چهار بازیکن به آنها اضافه می شود، اما یک فصل 10 بازیکن در تیم مان جابه جا می شوند و یک فصل دیگر 12 بازیکن که همین مسئله باعث ناهماهنگی می شود. چند فصل است که ابتدای لیگ را از دست می دهیم و باید در این خصوص تصمیم جدی گرفته شود که ثبات را از بین می برد. شاید هم مسئولان کم کاری کرده باشند. در دو ماه نمی توانیم با هم هماهنگ شویم تا آن نتیجه ای که لازم است بگیریم. باید تیم ثبات داشته باشد و روند تیم هم رفته رفته بهتر می شود.

وی درباره از دست رفتن سریالی پنالتی ها در تیم استقلال گفت: یک مقدار بدشانسی است که ضربات بچه ها اینطور می شود. بچه ها در تمرینات خوب پنالتی می زنند و تلاش خودشان را چه در تمرین و چه در مسابقه به کار می گیرند. چه در طول بازی و چه در ضربات پنالتی همه تلاش خود را می کنند، اما بدشانسی می آوریم. با اینکه در لیگ نتیجه نگرفتیم، هواداران حمایت می کنند و دست شان درد نکند، اما این پتانسیل تیم است و این پتانسیل ما باید حفظ شود. بازیکنانی که داریم را باید نگه داریم. اینکه بخواهیم روی بازیکن زوم کنیم، همین پتانسیل را هم از دست می دهیم.

چشمی درباره حاشیه ای که برای او به دلیل اظهاراتش در فضای مجازی به وجود آمده بود، گفت: حرف بدی نزدم که گفتند ادبیات ناشایست داشتم. شاید عکس العمل بدی داشتم، اما حرف بدی نزدم. فکر می کنم می خواهند در همه موارد محکم برخورد کنند. به طور مثال احکام دربی را نگاه کنید که محکم بود، در حالی که ما هر سال این درگیری ها را در دربی داشتیم. دست زدن عارف غلامی و آن رفتار زیاد موضوع خاصی نبود که آن محرومیت را به دنبال داشته باشد و نمی دانم چرا اینقدر محکم برخورد کردند و چند نفر محروم شدند.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره اینکه علت عدم نتیجه گیری این تیم را به نبود بازیکن بزرگ تر در تیم ارتباط می دهند و آیا با این موضوع موافق است یا نه، گفت: یک بحثی وجود دارد و چند نفر نظرشان این است که چرا تیم بزرگ تر ندارد یا پنالتی زن نداریم. این نظرات نباید به تیم تحمیل شود. پیشکسوتان صحبت می کنند، اما این نظر نباید تحمیل شود که تیم بزرگ تر ندارد. دست تک تک آنها را می بوسم، اما نظر پیشکسوتان نباید فشار را به تیم زیاد کند. پتانسیل تیم همین است و چه خوب چه بد، نمی شود کاری کرد و باید با همین پتانسیل لیگ را ادامه دهیم. باید دست به دست هم بدهیم روند خوب را به تیم برگردانیم و چه در لیگ و چه در جام حذفی نتیجه بگیریم.

چشمی در مورد سیستم 2-5-3 که استراماچونی در استقلال به کار گرفته، گفت: این سیستمی است که سرمربی انتخاب کرده و در دربی، بازی با ذوب آهن و جام حذفی این سیستم به روند بازی ما کمک کرد. شاید نتیجه نگرفتیم و در دربی آن اتفاق رخ داد و در بازی با ذوب آهن هم دقیقه آخر گل خوردیم، اما روندمان در این سه بازی خوب بوده است. سیستمی که اگر جا بیفتد شرایط رفته رفته بهتر می شود.

وی درباره اینکه استقلال در بازی روز جمعه برابر گل گهر تعداد زیادی از بازیکنان خود را در خط دفاعی به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، گفت: فکر می کنم احکام کمیته انضباطی یک مقدار تند بود. هیچ وقت دربی آرامی را نداشتیم که این بار بخواهد آرام باشد. ضمن اینکه این دربی آرام تر از بازی های قبل بود و فقط دقیقه آخر کنار خط روی یک صحنه درگیری پیش آمد. شاید کمیته انضباطی می توانست با تصمیم بهتر و دقت بیشتر احکام دیگری را صادر کند تا بازیکنان محروم نشوند.

ادامه دارد...

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48245

به "چشمی: پیشکسوتان به استقلال فشار وارد نکنند، در ضربات پنالتی بدشانس هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمی: پیشکسوتان به استقلال فشار وارد نکنند، در ضربات پنالتی بدشانس هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید