پیش بینی آریتمی قلبی در بیماران کلیوی با هوش مصنوعی

به گزارش مجله سرگرمی، پژوهشگران آمریکایی، یک مدل مبتنی بر هوش مصنوعی ابداع نموده اند که می تواند خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی را در افراد مبتلا به بیماری حاد کلیوی پیش بینی کند.

پیش بینی آریتمی قلبی در بیماران کلیوی با هوش مصنوعی

پژوهشگران آمریکایی، یک مدل مبتنی بر هوش مصنوعی ابداع نموده اند که می تواند به دقت پیش بینی کند که کدام یک از بیماران مبتلا به بیماری حاد کلیوی، با خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی روبرو خواهند شد.

فیبریلاسیون دهلیزی، شایع ترین نوع آریتمی قلبی به شمار می رود که بروز آن در افراد مبتلا به بیماری حاد کلیوی متداول است و می تواند به بروز مسائل کلیوی و قلبی-عروقی منجر گردد.

پژوهشگران طی یک آزمایش، قابلیت این مدل را در شناسایی افراد مبتلا به بیماری حاد کلیه که بیشتر در معرض ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی قرار دارند، آنالیز کردند.

در آزمایشی که روی 2766 نفر صورت گرفت، مشخص شد که می توان از این مدل برای شناسایی افرادی که بیشتر در معرض ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی قرار دارند، استفاده کرد تا به موقع تحت درمان قرار بگیرند.،ایسنا

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 116116

به "پیش بینی آریتمی قلبی در بیماران کلیوی با هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی آریتمی قلبی در بیماران کلیوی با هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید