پیشنهاد 400 هزار یورویی پاناتینایکوس روی میز انصاری فرد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- باشگاه پاناتینایکوس یونان میخواهد تا با پیشنهادی 400 هزار یورویی برای خرید کریم انصاری فرد مهاجم تیم ناتینگهام فارست این ملی پوش ایرانی را به خدمت بگیرد.

پیشنهاد 400 هزار یورویی پاناتینایکوس روی میز انصاری فرد

به گزارش خبرنگاران، تارنمای خبری newspao یونان روز سه شنبه نوشت: باشگاه پاناتینایکوس یونان میخواهد به منظور تقویت قوای هجومی خود 2 مهاجم جدید را جذب نموده تا در کنار فدریکو ماکدا، زهر خط حمله خود را بیشتر کند.

براساس گزارش این تارنما، یکی از این 2 بازیکن که باشگاه او را در رادار خود قرار داده، کریم انصاری فرد بازیکن تیم ناتینگهام فارست انگلیس است اما پروژه انتقال وی با چند مانع روبرو است.

در حقیقت، اگرچه مهاجم ایرانی به اندازه کافی نظر باشگاه را جلب نموده اما این موضوع ظاهرا برای عملی شدن انتقال کفایت نمی کند.

موئلفه های دیگری بر سر این انتقال وجود دارد که جلب رضایت باشگاه فارست در درجه اول قرار گرفته است.

علاوه بر این، انصاری فرد باید با رقم پیشنهادی باشگاه یونانی که براساس گزارش ها 350 تا 400 هزار یورو اعلام شده، موافقت کند این در حالی است که قرارداد کنونی وی با باشگاه انگلیسی 500 هزار یورو است و مورد آخر که البته کم اهمیت نیز به شمار نمی رود پیشنهادهای احتمالی از سوی سایر تیم ها با رقمی بیشتر است که در صورت وجود می تواند احتمال کوچ وی به پاناتینایکوس را تضعیف کند.

در حال حاضر، ظاهرا پیشنهادهایی از سوی چند تیم ترکیه ای و آلمانی روی میز مهاجم ملی پوش ایرانی ناتینگهام قرار گرفته است.

مهاجم 28 ساله تیم ملی ایران پس از کسب ویزا کار که شرایط پیوستن او به ناتینگهام فارست را فراهم کرد، اوایل آبان ماه سال گذشته با قراردادی یک سال و نیمه (تا سال 2020) به این باشگاه پیوست.

انصاری فرد از زمان جدایی از باشگاه المپیاکوس یونان و پیوستن به جمع شاگردان مارتین اونیل فرصت زیادی برای بازی کردن در چمپیونشیپ (معتبرترین لیگ فوتبال انگلیس پس از لیگ برتر) پیدا ننموده و گزارش های منتشر شده در رسانه های انگلیسی از احتمال جدایی وی در سرانجام فصل جاری از این تیم حکایت دارد.

ورزشی**3991**9129

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19777

به "پیشنهاد 400 هزار یورویی پاناتینایکوس روی میز انصاری فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 400 هزار یورویی پاناتینایکوس روی میز انصاری فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید